Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  •  Activitati de secretariat (scanare documente, arhivare si ordonare acte, comandare
    consumabile, etc)
  •  Evidenta si intocmirea documentelor administrative
  •  Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
  •  Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
  •  Transmiterea corespondentei prin e-mail, curier, fax
  •  •persoana comunicativa ,dinamica , activa , cu inițiative , dornica de a învăța rapid. 
     •studii medii - diploma de BAC  
     •seriozitate , punctualitate și flexibilitate fata de locul de munca . 

Cerinte:

  •  Minim studii medii, diploma de Bacalaureat
  •  Cunostinte de utilizare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint)
  •  Abilitati de comunicare si relationare, persoana amabila, activa, cu initiativa
  •  Capacitate de invatare si adaptare la schimbari
  •  Abilitati de organizare si planificare
  •  Orientare catre rezultate
    Oferim:
  •  Mediu de lucru placut
  •  Oportunitati de dezvoltare personala

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC IGNNEX FIRE SOLUTIONS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC IGNNEX FIRE SOLUTIONS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC IGNNEX FIRE SOLUTIONS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?