Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
INATECH Packaging, parte a grupului INATECH, isi desfasoara activitatea pe o suprafata totala de 6500 de metri patrati in Bucuresti – Ilfov, Oradea si Arad, reusind astfel prin canalele sale proprii de distributie sa furnizeze cea mai variata gama de ambalaje pentru protectie, cu livrare rapida din stoc, la nivel national.
Pentru pozitia de secretariat / asistent manager avem nevoie de o noua colega in echipa noastra:
CANDITATUL IDEAL pentru INATECH Packaging:
- Experienta in activitatea de secretariat ,minim 2 an;
- Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (Word,Excel,Poweroint);
- Persoana vorbitoare de limba engleza;
- Abilitatea generală de învăţare;
- Rapiditatea în reacţii;
- Atentie la detalii;
- Foarte bune abilitati de organizare;
- Abilitati de comunicare verbala si in scris;
- Abilitatea de a lucra sub presiune.
DESCRIEREA JOB-ULUI:
- Raspunde de preluarea, filtrarea si distribuirea apelurilor telefonice/email-urilor catre compartimentele implicate; indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati si de expedierea corespondentei la destinatari.
- Primeşte persoanele din afară (clienţi, parteneri de afaceri,candidati, organe de control etc.), îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective sau in sala de sedinte, asigurând protocolul aferent;
- Tine legatura cu firmele de curierat cu care compania are contract si emite AWB-urile pentru comenzile primite online;
- Gestioneaza agenda si planifica intalnirile directorului general si directorului adjunct, se ocupa de rezervari, bilete de avion, etc;
- Organizeaza ședințele, trimite ordinea de zi catre participanti si redacteaza procesul verbal de sedinta;
- Coamanda catre furnziori, materiale consumabile, produse de protocol;
- Primeste zilnic incasarile in numerar de la client, le verifica/centrlizeaza si le preda catre departamentul financiar;
- Alte activitati de achizitii si suport administrativ
BENEFICII:
- Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale (salariu fix + tichete de masa si posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire);
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.