Secretariat/facturare - contabilitate primara

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Persoana pentru secretariat si contabilitate primara

Căutam coleg/ colegă să se alăture echipei. Esti o persoană deschisă, energică și adaptabilă ?

Atunci acest job este ideal pentru tine!

Reprezinta un avantaj persoanele care:

· Cunoștințe de contabilitate primară

· Experiență în utilizarea programului de gestiune și contabilitate Expert Accounts, minim 1 an

· Utilizare MS Office și limba engleză peste mediu

· Abilitatea de a invața rapid lucruri noi!!

· Bune abilități de comunicare

· Dinamism, inițiativă, seriozitate

· Persoană echilibrată emoțional, organizată, serioasă, inteligentă, punctuală, cu claritate și coerență în exprimare, dornică și capabilă să acumuleze noi informații

· Permis categoria B reprezintă un avantaj

Responsabilitatile postului:

· Ține evidența zilnică a registrului de casă;

· Întocmește deconturile de cheltuieli

· Verifică corectitudinea documentelor primite și emise

· Tine evidența la zi pe furnizori și clienți;

· Menține relația cu clienții și furnizorii de servicii.

· Emite facturi de vânzare din programul de contabilitate

· Ține evidența stocurilor, întocmește notele de recepție pt acestea și întocmește bonurile de consum aferente ieșirilor.

· Întocmește documentele primare ale societății (deconturi de cheltuieli, chitanțe, registru de casă, etc)

· Pregăteste documentele și ține legătura cu departamentul de contabilitate externalizat.

Beneficii:

· Pachet salarial motivant

· Mediu de lucru plăcut într-o firma in plina expansiune

· Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BODIM BORDERLESS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BODIM BORDERLESS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BODIM BORDERLESS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?