Persoana pentru secretariat si contabilitate primara
Căutam coleg/ colegă să se alăture echipei. Esti o persoană deschisă, energică și adaptabilă ?
Atunci acest job este ideal pentru tine!
Reprezinta un avantaj persoanele care:
· Cunoștințe de contabilitate primară
· Experiență în utilizarea programului de gestiune și contabilitate Expert Accounts, minim 1 an
· Utilizare MS Office și limba engleză peste mediu
· Abilitatea de a invața rapid lucruri noi!!
· Bune abilități de comunicare
· Dinamism, inițiativă, seriozitate
· Persoană echilibrată emoțional, organizată, serioasă, inteligentă, punctuală, cu claritate și coerență în exprimare, dornică și capabilă să acumuleze noi informații
· Permis categoria B reprezintă un avantaj
Responsabilitatile postului:
· Ține evidența zilnică a registrului de casă;
· Întocmește deconturile de cheltuieli
· Verifică corectitudinea documentelor primite și emise
· Tine evidența la zi pe furnizori și clienți;
· Menține relația cu clienții și furnizorii de servicii.
· Emite facturi de vânzare din programul de contabilitate
· Ține evidența stocurilor, întocmește notele de recepție pt acestea și întocmește bonurile de consum aferente ieșirilor.
· Întocmește documentele primare ale societății (deconturi de cheltuieli, chitanțe, registru de casă, etc)
· Pregăteste documentele și ține legătura cu departamentul de contabilitate externalizat.
Beneficii:
· Pachet salarial motivant
· Mediu de lucru plăcut într-o firma in plina expansiune
· Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;