Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitati:
Asigura, in dublu sens, fluxul informational intre firma si parteneri, precum si intre departamentele firmei.
Preia, directioneaza si gestioneaza apelurile telefonice, e-mail-uri si memo-uri.
Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, asigurand protocolul aferent.
Redacteaza / tehnoredacteaza / editeaza / copiaza diferite materiale, cum ar fi documente si rapoarte, solicitate de catre managementul societatii.
Completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise.
Gestioneaza si arhiveaza documentele stabilite, gestioneaza registre si baze de date.
Organizeaza deplasarile personalului de management, sedintele de lucru, audientele si intalnirile diverse ale acestora.
Cerinte:
- abilitati de comunicare
- atitudine pozitiva si politicoasa
- capacitate de atentie, organizare si implicare
- cunostinte de operare calculator ( Microsoft Office-Word, Excel, Outlook)
- cunoastere limba engleza nivel mediu