Rol Scopul
Descriere
- Sprijinirea zonei de afaceri Seeds în planificarea strategică/tactică și eforturile de implementare axate pe vânzări și eficacitatea marketingului.
- Oferiți cunoștințe și îndrumări de specialitate în domeniile experienței clienților, CRM și vânzări, colaborând și coordonând în același timp între funcțiile din țară
Responsabilități
- Propune modalități de a crește productivitatea și eficacitatea organizației de vânzări, de a stimula creșterea profitabilă și durabilă a cotei de piață prin dezvoltarea de procese, instrumente și indicatori, inclusiv strategii Go To Market, inițiative orientate spre servicii, costul de servire, managementul performanței și coaching/instruire, teritoriu/cont /planificarea vizitei.
- Ghid și impuls pentru dezvoltarea planurilor anuale de district (campanie) de către reprezentantul de vânzări/dealeri/fermieri/produse care sprijină zonele alocate
- Ghidează/sprijină dezvoltarea planurilor de cont individuale pentru distribuitorii cheie și clienții fermieri, susținute de segmentare și abordare RADL
- Lucrați îndeaproape cu șeful vânzărilor Seeds, managerii de vânzări zona și echipa de vânzări pentru a facilita/gestiona datele și KPI-urile
- Colaborează cu echipa de vânzări pentru a identifica nevoile cheie de dezvoltare (agronomie, cunoștințe despre produs, vânzări, abilități și competențe de vânzări) pentru a se concentra pe coaching (la locul de muncă, planuri de dezvoltare individuale SMART, programe de formare a formatorilor) și eforturi mai ample de formare pentru toți membrii echipei. echipa de vânzări
- Sprijin cu testarea cunoștințelor, evaluarea, urmărirea și raportarea și pregătirea și implementarea planurilor de dezvoltare
- Sprijiniți procesele strategice (5YP – partea GTM) și anuale de planificare tactică cu informații directe din teren
- Extindeți și îmbunătățiți procesele și optimizați resursele în ceea ce privește:
- GTM
- Managementul canalelor și modelul de distribuție
- Generarea cererii
- Lucrați împreună cu managerii de vânzări de zonă pentru a identifica lacunele de acoperire și pentru a dezvolta planuri pentru eficiența vânzărilor pentru țară
- Sprijiniți șeful de vânzări în stabilirea de obiective, planuri generale de activitate și evaluarea performanței echipei de vânzări
- Valorificați și implementați inițiativele și ofertele disponibile care vor genera strategii de servicii la nivel de teren
- Furnizați informații și perspective în curs de dezvoltare a strategiilor și instrumentelor de servicii de marketing (de exemplu, AgriClime) și legați-le la managementul portofoliului și al produselor
- Plan de marketing suport – planuri NPI
- Asigurați colectarea, conformitatea, evaluarea datelor și informațiilor adunate din surse multiple (piață, client, concurență), traduceți informațiile de nivel înalt în detalii, rezumați informațiile de nivel scăzut la o înțelegere mai generală și adăugați informații la date pentru crearea soluției
Calificări
Cunoștințe, experiență și capacități:
Cunoștințe critice
- Educație: Licență / Master în Agricultură, Agronomie Ag-business, Marketing sau/și managementul vânzărilor
- Cunoștințe generale agricole
- Instruit și experimentat în afaceri cu semințe
- Min. 5 ani de experiență dovedită în marketingul agricol, vânzările sau managementul vânzărilor
- Capacitate de planificare
- Capacități de conducere și management de echipă, capacitatea de a selecta și evalua oamenii din vânzările de semințe
- Produse, oferte și soluții Syngenta Seed/CP
- Înțelegerea mediului competitiv
- Cunoștințe avansate de calculator, Cunoașterea instrumentelor IT și CRM (SFDC).
- Permis de conducere
- Engleză puternică verbală și scrisă
Abilități critice
- Construiți/mențineți relații puternice și rețea atât intern, cât și extern
- Abilități remarcabile de comunicare (verbală și scrisă) – capacitatea de a comunica cu clienții interni și externi și toate nivelurile de management
- Dornic să învețe și, de asemenea, angajat în dezvoltarea oamenilor pentru a instrui, a instrui angajații și părțile interesate externe
- Orientat spre rezultat prin luarea de inițiative, depășit pe dificultăți și creativ în soluții
- Fermă largă și profundă - cunoștințe de management al agriculturii și perspicacitate pentru afaceri
- Amploarea perspectivei în domeniul agriculturii și al semințelor/CP/Agricultura digitală
- Lucrați și adoptați mediul de afaceri în schimbare rapidă
- Conduceți și motivați echipe prin schimbare continuă
- Gestionați pentru performanță
Locație principală
ROU-București- Vânzări
locuri de muncă București