Sef birou/Serviciu financiar-contabilitate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini si responsabilitati:

- Coordonare activitate contabila conform prevederilor legale in vigoare;

- Organizeaza si tine evidenta serviciului financiar contabil

- Participa la evidentele contabile si verificarea inregistrarilor contabile

- Raspunde de efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile

- Organizeaza analiza periodica a utilizarii bunurilor materiale si ia masurile necesare impreuna cu celelalte sectoare din unitate.

- Raspunde de intocmirea, circulatia si pastrarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate

- Organizeaza evidentele tehnico-operative si gestionare si asigura tinerea lor corecta si la zi

Organizeaza si urmareste patrimoniul societatii si ia masuri de reglare a diferentelor constatate.

- Asigura masurile de pastrare, manipulare si folosire a documentelor cu regim special

- Urmareste intocmirea corecta si la termen a balantelor de verificare si confrunta evidenta sintetica cu cea analitica.

- Calcul si inregistrare amortizare mijloace fixe si  imobilizari necorporale;

- Verificare componente solduri clienti/furnizori si confirmari solduri cu acestia - lunar;

- Analiza tuturor conturilor din balanta si componenta acestora, semnalarea catre superior a problemelor aparute;

- Urmarirea si familiarizarea cu noile precizari legislative in domeniul contabil si fiscal

- Coordonare + urmarire inventariere faptica; Stabilire comisie de inventariere;

- Intocmire si depunere rapoarte/declaratii fiscale conform cu legislatia in vigoare;

- Preparare rapoarte/situatii detaliate solicitate de organele de control si asistare control fiscal efectuat de organele Administratiilor Financiare si/sau DGFPS;

Cerinte:

- Studii economice;

- Experienta de minim 5 ani intr-un departament financiar-contabil;

- Cunostinte de operare SAGA;

- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila;

- Capacitate de analiza si sinteza informatiei;

- Capacitate de identificare si  rezolvare a problemelor;

- Aptitudini de buna comunicare cu oamenii.

Observatie: Pachetul salarial este confidential si se negociaza la angajare.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. ANDREEAS 95 EXIM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. ANDREEAS 95 EXIM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. ANDREEAS 95 EXIM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?