Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
Contabilitatea financiara:
-conduce si organizeaza activitatea departamentului financiar contabil si exercita controlul financiar preventiv
-supervizarea activitatii persoanelor din cadrul departamentului financiar – contabil
-raportarea rezultatelor financiare ale societatii, analizeaza si propune masuri de cresterea rentabilitatii;
-elaborareaza impreuna cu Departamentul Executiv politicile economice contabile de functionare a societatii in conditiile prevazute de lege
- calculul impozitului pe profit sau a impozituluI pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale.
- calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende
- Întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege.
- evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori,avansuri,clienti creditori,cheltuieli in avans,clienti creditori
- Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale, precum si a celorlate declaratii obligatorii
- consolidarea balantelor de verificare si transpunerea lor în bilant.
- Intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil.
- Intocmirea altor situatiI sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei Economico-financiare a societatii-bugetul de Venituri si cheltuieli
- Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.
- Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale.
-întocmirea statului de salarii impreuna cu HR manager
-înregistrarea facturilor de achizitii servicii
-operarea in contabilitate a descarcarii de gestiune a marfurilor
-virarea salariilor precum si a platilor curente
-înregistrarea si plata poprililor insituiite de birourile executoresti
-verificarea registrului imobilizarilor cu balanta contabila
-înregistrarea deconturilor de cheltuieli interne si externe
-verificarea rulajului contului de profit si pierdere
-pregatirea documentelor justificative in vederea recuperarii concediilor medicale
Cerinte:
- experienta in domeniul hotelier
-legislatie financiar- contabila
-cunostinte de gestiune
- cunostinte pentru operatiuni de import export si tranzactii vamale
-experientaintr-o pozitie similara;
- limba engleza nivel conversational;
- abilitati de comunicare deosebite;
- atentie la detalii, responsabilitate, corectitudine, seriozitate;
- multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
- Atentie sporit apentru detalii. rezistenta la stres;
- capacitate bune de organizarea si prioritizare a sarcinilor.
- Implicare si spirit de initiativa.
-cunoastere programului de operare Saga si Fidelio
Beneficii:
- salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei;
- facilitate acordate angajatilor;