Administrator Centru de Dializa Baia Mare

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutaţi provocări în cadrul unei companii dinamice la nivel global sau al unei afaceri solide, de familie, de origine germană? La B. Braun, puteţi găsi ambele aspecte. În peste 64 de ţări, pestede experţi îşi împărtăşesc cunoştinţele zilnic. Puteţi să vă dezvoltaţi rapid în mijlocul acestei culturi a schimbării permanente. Împreună aducem îmbunătăţiri sectorului medical de 175 de ani. Alăturaţi-vă familiei B. Braun şi împărtăşiţi-ne cunoştinţele dumneavoastră specializate!

În cadrul centrului de dialză din Baia Mare, suntem în căutarea unui coleg (perioadă determinată: doi ani) pentru postul de Administrator.

Responsabilități:

  • Supraveghează si asigura condițiile de asigurare a calitatii in centrul de dializa
  • Îndeplinește sarcinile si obiectivele definite în documentația de asigurare a calitatii;
  • Evaluează procesele de suport furnizate de terți;
  • Participă la activităţile administrative privind pacienţii trataţi în Centrul de Dializa alături de personalul medical, inclusiv gestiunea si raportare numarului de tratamente;
  • Participă la activităţile administrative ale Centrului de Dializa;
  • Supraveghează organizarea programelor, păstrarea contactului şi primirea vizitelor de protocol;
  • Supraveghează asigurarea necesarului de materiale pentru tratarea pacienţilor (calculul materialelor necesare, emiterea comenzilor, organizarea transportului, a depozitării) alături de Departamentul medical;
  • Procesează datele pacienţilor in vederea raportărilor către autoritati (CNAS, CJAS, DSP, RRR etc.) sau intern in bazele de date ale companiei;
  • Pastrează legatura la nivel cu organele locale ale statului (CJAS, DSP, ITM etc.) pentru buna desfășurare a activității centrului;
  • Organizează furnizarea datelor şi inventarelor către sediul societăţii şi către autorităţile Legale;
  • Răspunde de managementul costurilor aferente Centrului de Dializa administrat;
  • Supraveghează şi controlează plasarea comenzilor, a recepțiilor in conformitate cu contratele încheiate.

 

Cerințe:

  • Studii superioare
  • 5 ani experiența in activitatea de coordonare, administrare, negociere
  • 3 ani experiența in activitatea de management operațional
  • Cunoștințe operare calculator: MS Office, Lotus Notes, sisteme ERP (de preferat MS Dynamic Navision)
  • Cunoștințe avansate limba engleza
  • Carnet de conducere categoria B

 

Ce oferim:

  • Mediu de lucru stabil, la standarde internaționale;
  • Salariu competitiv și beneficii adaptate pieței;
  • Echipă unită, profesionistă;
  • Unelte de lucru moderne;
  • O companie multinațională cu o experiență de peste 175 de ani, cu o puternică amprentă pozitivă în piața românească.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Avitum SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Avitum SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Avitum SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?