Sef departament Admin - Production Planning

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

SARCINI SI RESPONSABILITATI

  • Coordonarea si asigurarea procesului de planificarea a productie incepand de la relatia cu clientul, dispozitia comenzilor de lucru inclusiv asigurarea materiei prime/materialelor necesare (birou Managementul Productiei, Dispo si Serviciu Clienti), pana la planificarea productiei in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei (birou Planificare si Prognoza)
  • Asigura transmiterea informatiei intre client si productie si implicit departamentele implicate
  • Asigura incarcarea la timp si la capacitate a productiei urmarind optimizarea proceselor de producție în funcție de timpii de ciclu si avand ca scop livrarea la timp si in cantitatea necesara catre client
  • Intocmeste si coordoneaza analize ale incarcarii productiei la capacitate, respectiv asigurare livrare conform cerinte client
  • Intocmeste si coordoneaza calcularea orelor de productie – imput pentru planificarea bugetara OP/FC
  • Intocmeste si coordoneaza intocmirea rapoartelor periodice urmarind indicatorii de performanta stabiliti la nivel de societate
  • Se asigura de distribuirea rapoartelor/informatiilor catre departamentele implicate
  • Coordoneaza si optimizeaza fluxul informational in sectorul sau de activitate : client, superiorii ierarhici, respectiv cu colegii din celelalte departamente.
  • Conduce, monitorizeaza si planifica strategic desfasurarea activitatii angajatilor din departament
  • Coordoneaza, instruieste si initiaza din punct de vedere profesional angajatii.
  • Planifica si urmareste masurile in vederea atingerii obiectivelor de grup, societate si departament.
  • Ghidarea şi direcţionarea subordonaţilor, inclusiv prin stabilirea de standarde de performanţă şi de monitorizare a performanţelor.
  • Conduce, monitorizeaza si planifica strategic angajatii (concedii, evaluari, interviuri de
    angajare, discutii disciplinare)
  • Raspunde pentru gestionarea bugetului de departament.

COMPETENTE NECESARE

  • Experiență minim 3 ani în Inginerie într-o fabrică de producție, în procese industriale comparabile.
  • Experienta de minim 3 ani in coordonarea unei echipe (de preferat in industria aerospace/ automotive
  • Experiență în producție, portofoliu de furnizori, planificare.
  • Pachet MS-Office, SAP
  • Cunoștiințe de limba germană și/sau engleză;
  •  Cunoștiințe de producție și procese Lean, Supply Chain Management;
  • Abilități de prioritizare și planificare;
  • Abilități foarte bune de analiză și rezolvare a problemelor în timp scurt; capacitatea de a lua decizii.
  • Gândire analitică, persoană cu simț organizatoric, structurat.
  • Abilități de conducere, responsabilitate, fermitate, consecvență, perseverență, rigurozitate, organizare, competitivitate, spirit de echipă, flexibilitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Premium AEROTEC SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Premium AEROTEC SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Premium AEROTEC SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?