Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Asigurarea managementului funcţiei de conformitate prin dezvoltarea şi implementarea Politicii de conformitate şi a ghidurilor şi procedurilor standardizate specifice activităţii de conformitate;
- Elaborarea metodologiei de control a activităţii pentru evaluarea riscului de conformitate şi stabilirea indicatorilor de conformitate, în baza procesării datelor care relevă potenţiale probleme de conformitate;
- Elaborarea împreună cu coordonatorii funcţiilor de control al riscurilor şi de audit intern un raport anual asupra condiţiilor în care a fost desfăşurat controlul intern;
- Propunerea împreună cu coordonatorii structurilor organizatorice competente de modificări organizatorice şi procedurale, modificări ale reglementărilor interne pentru a asigura protecţia corespunzătoare şi prevenirea riscului de conformitate, având acces deplin la toate informaţiile şi documentele necesare pentru îndeplinirea responsabilităţilor sale;
- Acordarea avizului de conformitate pentru proiectele reglementărilor interne, noile produse/servicii şi la solicitarea structurilor funcţionale din Bancă;
- Asigurarea eficienţei funcţiei de conformitate (maximizarea rezultatelor în scopul îndeplinirii obiectivelor stabilite);
- Asigurarea prevenirii şi detectării oricărei pierderi, pagube, furt, transfer sau de date secrete şi/sau documente confidenţiale aferente activităţii Departamentului;
- Raportarea oricărui eveniment de risc operaţional către responsabilul de risc operaţional din structura organizatorică în care este încadrat şi efectuarea activităţilor de control zilnice prevăzute în reglementările interne ale băncii, corespunzător poziţiei deţinute; în cazul în care este desemnat responsabil de risc operaţional pentru structura organizatorică în care este încadrat, are responsabilitatea de a raporta evenimentele de risc operaţional către Departamentul Administare Riscuri, conform reglementărilor interne ale Băncii;
- Răspunde şi semnează pentru conformarea cu cadrul de reglementare aplicabil şi pentru corectitudinea documentelor / lucrărilor elaborate în cadrul departamentului, potrivit sarcinilor din fișa postului;