Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Pentru detalii complete cu privire la acest aspect, va rugam sa vizitati site-ul nostru.
Responsabilitati:
- Realizeaza managementul operatiunilor zilnice pentru echipa de gestionare a daunelor pe zona asigurarilor de sanatate;
- Elaboreaza strategia departamentului coordonat;
- Participa activ la elaborarea de strategii care sa contribuie la indeplinirea obiectivelor companiei/departamentului;
- Monitorieaza si evalueaza performantele membrilor echipei;
- Se implicarea activa in recrutarea si selectarea echipei coordonate;
- Propune solutii tehnice pentru imbunatatirea conditiilor de asigurare existente prin semnalarea unor eventuale deficiente sesizate pe parcursul lichidarii dosarelor de dauna;
- Verifica si aproba documentatia de plata inaintata de catre inspectorii specialisti;
- Verifica corectitudinea datelor introduse in sistem si cross check cu departamentele Contabilitate si Actuariat in vederea validarii sumelor inregistrate (rezerve, daune platite, daune raportate, etc);
- Participa ca reprezentant al departamentului la proiectele companiei;
- Realizeaza design-ul si implementeaza procedurile de lucru in cadrul departamentului coordonat;
- Planifica si monitorizeaza zilnic business-ul si respecta termenele existente;
- Evalueaza periodic eficienta conform obiectivelor setate si imbunatatirea acestora;
- Participa la intalniri operationale cu furnizorii de servicii medicale;
- Contribuie la automatizarea aplicatiilor IT pentru a asigura eficienta si productivitatea echipei coordonate.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Orientare spre realizarea obiectivelor de vanzare;
- Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
- Foarte bune abilitati de negociere si vanzare;
- Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
- Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii.
- Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- Asumarea responsabilitatii;
- Atentie la detalii;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.