Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Organizarea si coordonarea Departamentului Informatica
- Facilitează şi asigură îndeplinirea strategiilor/obiectivelor Băncii;
- Concepe arhitectura sistemului informatic. Proiectează, dezvoltă şi asigură administrarea sistemului informatic al Băncii;
- Elaboreză bugetul anual al Departamentului Informatica necesar îndeplinirii strategiilor/obiectivelor Băncii, urmăreşte execuţia bugetară şi face propuneri de modificare a acestuia în cazul apariţiei unor noi factori care nu au fost luaţi în calcul la momentul aprobării acestuia;
- Asigură gestionarea optimă a activelor sistemului informatic al Băncii;
- Administrează activitatea de asistență Informatica;
- Evaluează cererile de modificare ale sistemului informatic emise de către utilizatori şi propune soluţiile optime de implementare;
- Asigură respectarea standardelor de calitate în procesul de implementare/modificare a sistemului informatic;
- Asigură managementul proiectelor în cadrul Departamentului Informatica;
- Administreză contractele cu furnizorii externi de soluţii şi servicii informatice ai Băncii;
- Are atribuţii de administrare a rolurilor utilizatorilor Băncii pentru sistemele informatice externe în care Banca este participant;
- Elaborează şi urmăreşte implementarea strategiei şi a procedurilor de lucru privind activitatea direcţiei coordonate şi le integrează în strategia generală a Băncii;
- Asigură elaborarea procedurilor Informatice precum şi a normelor de lucru IT;
- Administrează resursele LAN (reţea date, echipamente de reţea, servere şi staţii de lucru);
- Gestionează parcul informatic, instalează şi administrează staţiile de lucru şi serverele;
- Proiectează şi implementează operaţiuni de salvare a datelor stocate în reţele sau operaţiuni de recuperare a acestora;
- Elaborează, coordonează şi implementează măsuri de securizare a reţelelor informatice, destinate protejării datelor, sistemelor hardware şi software;
- \Asigură consultanţă de specialitate în achiziţionarea de echipament tehnic, recomandând soluţii adecvate activităţii firmei;
- Asigură administrarea şi mentenanţa soluţiei SWIFT a băncii;
- Asigură în calitate de SWIFT/LSO reprezentarea băncii în relaţiile cu SWIFT;
- Răspunde de exercitarea controlului în cadrul direcţiei privind modul de aplicare a reglementărilor specifice activităţilor desfăşurate şi coordonate, a respectării procedurilor interne aplicabile domeniului de activitate;
- Asigură o comunicare eficientă cu toate structurile Băncii în vederea identificării şi implementării de noi proiecte.