Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Sunteti in cautarea unei noi provocari si aduceti urmatoarele competente,aptitudini si calificari?
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii,
 
- Atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
 
- Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
 
- Cunoasterea limbii engleze;
 
- Cunoştinţe operare pc (windows, microsoft word şi excel, internet);
 
- Studii superioare finalizate;
 
- Permis de conducere categoria B;
 
- Calificari: transport, logistica
 
- Experienţă: în  specialitate: experienţă în vânzări minim 5 ani
 
                                pe post: minim 2 ani experienţă pe post asemănător 
 Ce fel de sarcini va asteapta?
- Identificarea de posibili furnizori de transport auto
 
- Negocierea tarifelor de chirie lunara auto in functie de targhetul setat
 
- Coordonarea auto in functie de comenzile primite
 
- Organarea si planificarea sosirii mijloacelor de transport in corelatie cu planul de incarcare agreat intern
 
- Urmarirea pozitiei mijloacelor de transport si avizeaza modificarile de program
 
- Reglementarea diverselor situatii aparute pe parcursul transportului in vederea respectarii datei si orei de receptie/livrare
 
- Inregistrarea in raport a curselor zilnice ale masinilor din subordine
 
- Raspunderea fata de P&L lunar al masinilor
 
- Asigurarea solutionarii situatiilor de exceptie in activitatea logistica
 
- Eficientizarea capacitatilor de transport
 
- Controlarea activitatii de transport auto ;
 
- Organizarea si supravegherea desfasurarii activitatii Departamentului de transporturi al societatii cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;
 
- Cordonarea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
 
- Consultanta si support acordate celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, transport produse, etc;
 
- Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;
 
- Conlucrarea zilnica cu departamentul vanzari,comercial, marketing pentru aplicarea hotararilor luate conform planului de dezvoltare;
 
- Indeplinirea oricaror atributii trasate de administratorul societatii, nerealizarea acestor atributii atragand raspundere disciplinara.
 
 Responsabilitatile postului fata de:
- Întreaga activitate logistică auto a companiei;
 
- Optimizarea costurilor şi timpului,  derularea activităţilor în condiţii de siguranţă;
 
- Calitatea managementului departamentului;
 
- Corectitudinea datelor raportate;
 
- Calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii;
 
- Folosirea eficientă a resurselor alocate departamentului
 
- De tot ce este in sarcina sa ca obligatie;
 
- De indeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu de catre personalul din subordine pentru desfasurararea in cele mai bune conditii a activitatii societatii;
 
- Are obligatia sa-si duca la indeplinire toate sarcinile de serviciu stabilite prin fisa postului, in cadrul timpului normal de lucru, lucrul peste program nefiind considerat suplimentar;
 
- Raspunde material pentru orice distrugere, degradare, disparitie a tuturor obiectelor de inventar din culpa sa, situatie in care va fi obligat sa repare integral paguba produsa;
 
- Raspunde personal material si disciplinar pentru orice neindeplinire, indeplinire defectuoasa sau cu intarziere a sarcinilor stabilite prin fisa postului, regulamentul de ordine interioara si contractul individual de munca. Despre tot ce este in sarcina sa ca obligatie;
 
- Propune masuri de organizare si perfectionare a activitatilor in care este implicat si / sau a unor activitati conexe;
 
- Propune strategii privind cresterea eficientei activitatilor coordonat pentru minimizarea costurilor si cresterea efectiva a veniturilor societatii, etc;
 
- Responsabilitati suplimentare : executa si alte sarcini trasate de administrator.
 
 Va oferim un loc de munca atractiv, intr-o echipa dinamica!