Coordoneaza si controleaza activitatea la nivelul departamentului mentenanta
Se subordoneaza Directorului General, sef departament contabilitate
Pregatirea si experienta:
Studii ( medii, superioare) tehnice
Vechime: cel putin 3 ani vechime in domeniu
Limba engleza nivel mediu-avansat
Cunostinte:
-Codul Muncii;
-Codul Comercial;
-Legearepublicata, privind societatile comerciale;
-Ordonanta Guv nrrepublicata privind regimul drumurilor si acte normative conexe privind desfasurarea transporrturilor rutiere de marfa interne si externe.
Cunstiinte bune de utilizare PC - primul interviu ar putea fi online prin platforma Zoom.
Responsabilitati:
- alinierea la politicile si obiectivele stabilite de .;
- stabilirea responsabilitatii si autoritatii personalului din subordine, prin definirea acestora in fisa postului;
- stabilirea resurselor necesare compartimentului;
- planificarea si verificarea documentelor ce descriu activitatea compartimentului;
- aducerea la cunostinta angajatilor din subordine a tuturor prevederilor procedurilor din SMC care revin compartimentului ,
- coordonarea si ducerea la indeplinire a tuturor activitatilor ce-i revin din documentatia SMC.
- stabilirea si propunerea de actiuni corective/preventive pentru activitatea care o conduce ;
- mentinerea inregistrarilor calitatii;
- identificarea cerintelor minimale pentru ocuparea posturilor din cadru propriului compartiment ;
- realizarea efectiva a tuturor activitatilor de intretinere si reparatii a echipamentelor din productie;
- intocmirea instructiunilor de intretinere preventiva, pe baza informatiilor de la furnizorul echipamentelor;
- inventarierea tuturor echipamentelor din organizatie si etichetarea lor cu un numar sau cod;
- elaborarea planului de mentenanta preventiva a fiselor tehnice ale echipamentelor;
- evaluarea anuala a interventiilor de intretinere ;
- supravegeherea activitatii desfasurate de responsabilul cu metrologia.
Salariatul va avea si atributii de gestionar piese, si anume:
-menține inventarul utilajelor din cadrul societăți;
-menține inventarul sculelor din cadrul societăți;
-menține inventarul pieselor de schimb si al consumabilelor din cadrul societăți;
-răspunde de efectuarea stocurilor de siguranța pentru materialele consumabile sau produsele care se încadrează in categoria stoc de siguranța;
- efectuează comenzi de piese si consumabile conform necesarului de piese/materiale primit din producție.
-menține inventarul instrumentelor de măsura si control din cadrul societății si totodată se ocupa de etalonarea dispozitivelor conform prevederilor.
Coordonează activitățile de depozitului de piese, urmărește livrarea produselor, organizează încărcările si retururile de marfa;
-emite la solicitarea conduceri rapoarte specifice si împreuna cu șeful de departament efectuează bugetul anual de mentenanța urmărind totodată eficientizarea costurilor rezultate din achiziții de piese sau materiale.
- coordonează si controlează permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit, curățenie si respectarea standardului de lucru de tip 6S;
- urmărește desfasurarea in cele mai bune conditii a activitatii administrativ-gospodaresti (curatenie, disciplina etc.)
- coordonează activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza întârzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
- coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale;
- planifica si coordoneaza necesarul de materiale/produse;
- ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc;
- dezvolta si coordoneaza baza de date cu privire la managementul stocurilor in vederea furnizarii la timp a informatiilor corecte despre nivelurile de marfa ( materiale, piese consumabile) aflata in societate;
- planifica si centralizeaza necesarul de materiale/ produse ;
- tine evidenta obiectelor de inventar si propune casarea sau scoaterea lor din uz, in conditiile prevazute de lege.
Angajatul poate propune:
- masuri de organizare si perfectionare a activitatilor in care este implicat si / sau a unor activitati conexe ;
- strategii privind cresterea eficientei activitatilor coordonat pentru minimizarea costurilor si cresterea efectiva a veniturilor societatii, etc;
Raspunderi:
- in cazul incetarii contractului de munca din diferite motive, nu are voie sa lucreze la o societate concurenta, o perioada de un an de la data incetarii contractului;
- raspunde material pentru orice distrugere, degradare, disparitie a tuturor obiectelor de inventar din culpa sa, situatie in care va fi obligat sa repare integral paguba produsa.
- raspunde civil sau dupa caz penal pentru divulgarea sau admiterea scurgerii de date sau informatii catre firme concurente sau care pot deveni concurente, in ceea ce priveste politica economico-comerciala a societatii, lansarea de produse noi, contracte comerciale interne si externe;
- Isi insuseste si respectă documentele sistemului de management al calității conform SR EN ISO, sistemului de management de mediu conform SR EN ISO, sistemului de siguranță a alimentului conform SR EN ISO, FSSC, ISO TSFSC si sistemului sanatatii si securitatii ocupationale SR EN IS
Aptitudini şi competenţe personale
- încredere în sine;
- atenţie distributivă
- ascultare activă
- îndemânare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a învăța;
- capacitatea de a lucra individual
- aptitudini tehnice
Program de lucru: 8 ore/ zi plus 30 min pauza de masa (L-V). Se poate lucra si suplimentar, in caz de urgenta.
Oferta: salariul: foarte atractiv, se comunica la interviu. Ne puteti contacta si pe Fb pe "Platforma de HR" by Target HR, platforma ce apartine agentiei noastre.