Sef departament service si intretinere

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

    Candidatul ideal

    Căutăm un manager talentat si cu reale abilități tehnice, care să susțină afacerile noastre aflate în plină dezvoltare și evoluție. Vei participa activ la dezvoltarea acestui business gestionând în mod corespunzător o parte importanta din acest business : echipele de service și clienții noștri ce inchiriaza echipamente. Urmează să lucrezi direct cu Directorul de vanzari , cu echipa de interventii tehnice (formata din minim 9-maxim 12 persoane) dar și cu o varietate de clienți.

    Experienta:

    • studii tehnice 3+( Absolvent studii superioare cu profil mecanic, electromecanic, inginerie, tehnic.)
    • Experienta de 5-7 ani in în activităţi de reparaţii, întreţinere, (electro) mecanică auto sau echipamente industriale
    • experienţă în coordonarea unei echipe de minim 10 persoane

    Abilitati & atitudine:

    persoana serioasa, responsabila, cu inițiativă si simt de raspundere

    gândire clara ,raționament logic, capacitate analiza si sinteza

    Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului unui service (echipamente sau utilaje industriale);

    Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;

    Grijă pentru asigurarea unei experiențe placute clienților
    Comunicare pozitiva & asertiva in discutii cu interlocutori diferiti;

    Abilități de comunicare și leadership;

    Adaptarea stilului de comunicare in functie de partenerul de discutie;
    Foarte bune abilitati de negociere atat cu clientii cu subalternii dar si cu restul colegilor din companie

    Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse;

    Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;

    Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități concurente.

    Abilităţi de organizare, instruire, motivare a personalului din subordine
    Abilitati foarte bune de planificare si organizare a propriei activitati;
    Nivel crescut de responsabilitate si atentie in intocmirea si gestionarea de documente necesare activitatii desfasurate;

    ( cunoştinţe de operare pe calculator (inclusiv MS Office)  comunicare prin e-mail /transmitere rapoarte de Service)
    Abilitati de gestionare eficienta a resurselor alocate si orientare spre cresterea profitabilitatii;
    Ambitie si curiozitatea de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru dinamic si complex;
    Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
    Asumarea responsabilitatii pentru sarcinile alocate si rezultatele obtinute;

    cunoașterea programelor : Microsoft Office (cunostinte solide) dar ,mai ales,abilitatea de a lucra cu un soft ERP (reprezinta un avantaj !)

    Permis de conducere categoria B ( vechime minima 3 ani );

    cunoasterea limbii :Engleza – nivel avansat ( Germana reprezinta un avantaj)
    NOTA: sunt acceptate pentru evaluare si CV cu o conformitate parțială.

    Descrierea jobului

    Conduce echipa de service a companiei în vederea asigurării unor servicii de calitate: reparaţii, lucrări de mentenanţă, puneri în funcţiune a utilajelor comercializate de catre companie si nu numai şi gestionează relaţia cu clienţii cu privire la serviciile efectuate.

    Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei, Sarcinile includ planificarea, organizarea și dirijarea echipei de lucru și colaborarea directă și eficientă cu colegii din departamentul de Service sau cu clienții . În calitate de Manager Service vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor dar si urgentelor lor.

    • Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
    • Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
    • Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
    • Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
    • Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
    • Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetului;
    • Actualizarea și dezvoltarea procedurilor;
    • Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
    • Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
    • Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.

    Principalele responsabilități:

    Organizează şi planifică lucrarile de reparatii prioritizand urgentele ,desemneaza persoana/persoanele/lucrare

    Urmareste stadiul lucrarilor de reparatii sau punerii in functiune a utilajelor si intocmeste rapoarte de service 

    Comunica statusul lucrarilor si predarea lor
    Asigura instruirea personalului din subordine
    Ofera suport tehnicienilor din subordine
    Asigură echipei resursele necesare: scule, echipamente, documentaţii Tehnice etc
    Gestionează relaţia cu clienţii aferenti activitatii de Service

    • Intocmeste si negociaza ofertele de reparaţii
    • Planifica si agrează cu aceştia lucrările de reparaţii
    • Informează clienţii cu privire la stadiul lucrărilor

    Oferim:
    - pachet salarial atractiv incluzand si tichete de masa

    -contract de munca pe perioada nedeterminata

    - bonusuri de performanţă
    - cursuri de formare profesională în străinătate

    Persoanele interesate pot trimite aplicaţia şi la adresa de e-mail

    Descrierea companiei

    Suntem o companie cu o vechime de peste 26 Ani, unul dintre principalii jucatori de pe piata utilajelor de curatenie industriala

    Crescând de la un an la altul, am dobândit aprecierea multor producători europeni renumiţi, devenind importator şi reprezentant pentru România a unor mărci recunoscute pe plan European si nu numai . Pe lângă vânzarea de utilaje de curatenie precum si diverse echipamente in domeniul curateniei, suntem cunoscuti pentru calitatea serviciilor de garanţie şi post-garanţie, furnizarea de piese de schimb originale şi asigurarea unui service complet.

    În prezent, distribuim cele mai moderne echipamente de curatenie, fabricate de producători de top unul dintre acestia fiind un brand de renume mondial (Hako) al carui unic reprezentant pe Romania suntem noi,de aproape 20 de ani 

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sala Impex pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sala Impex pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Sala Impex locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?