Descrierea jobului
Planifici, organizezi, urmaresti si controlezi activitatea din depozit
Asiguri controlul desfasurarii activitatilor din depozit (descarcare, receptie, stocare, livrare), urmarind indeaproape targetele setate
Planifici si organizeazi in conditii optime, logice si eficiente achizitia de produse
Realizeazi aprovizionarea: operezi comenzile catre furnizori si solutionezi problemele ce apar pe parcursul achizitilor de la comanda pana la receptia finala;
Elaboreazi si implementezi solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului
Coordoneazi si evaluezi activitatea echipei din cadrul depozitului
Pastrezi permanent legatura cu celelalte departamente, oferind consultanta si suport cu privire la aspecte specifice activitatii logistice, managementul stocurilor si transporturilor
Te ocupi de instruirea echipei din subordine
Candidatul ideal
Studii medii sau superioare
Experiența intr-o pozitie similara
Focusat pe rezolvarea problemelor, cunostinte de limba engleza, cunostiinte de PC
Gandire analitica, idei de imbunatatire continua
Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii, cu abilităţi de coordonare şi planificare
Excelente abilitati de comunicare, negociere si leadership
Beneficii
Salariu competitiv
Tichete de masa la valoarea nominala de 15 lei
Bonusuri sarbatori si alte bonusuri
Asigurare medicala
Transport decontat
Oportunitati de dezvoltare profesionala (cursuri si specializari)
Team building-uri & evenimente