Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Administrare activitati depozite produs finit : gestiune paine proaspata, produse cu termen lung (Long Life), rebut, ambalaje (+igienizare ambalaje), materiale de ambalat, ingrediente, consumabile, obiecte de inventar;
- Organizarea activitatilor de receptie si livrare din depozite;
- Verificarea concordantei dintre productia ce trebuie livrata si cantitatea de transport existent in rampa;
- Monitorizarea zilnica a nivelului de stoc de produce finite, ambalaje si auxiliare, urmarind mentinerea unui nivel de stoc optim;
- Introducerea in sistemul informatic SAP a comenzilor de transfer materiale intre punctele de lucru si urmarirea realizarii acestora;
- Verifica in permanenta termenul de valabilitate a articolelor din depozite ;
- Urmareste intocmirea corecta a documentelor din depozite si verifica rapoartele de gestiune;
- Urmareste rulajul navetelor si paletilor si colaboreaza cu Departamentul Distributie in vederea asigurarii necesarului de ambalaje pentru activitatea de productie;
- Intocmeste programul de lucru, pontajul, evaluarile de performanta, necesar instruiri, pentru personalul din subordine;
- Verificare comenzi lansate si respectare termene de livrare, transmitere fisier stocuri faptice versus scriptice catre Managerul de Productie si DGE, efectuare inventare lunare si ori de cate ori este nevoie, intocmire note de constatare diferente in urma inventarelor.
Cerinte:
- Studii si calificari: studii superioare;
- Experienta, pregatire, aptitudini: cunostinte specifice activitatii de distributie/logistica, cunostinte privind actele normative in vigoare ce reglementeaza drepturile si obligatiile societatilor comerciale;
- Cunostinte operare PC: Word, Excell, constituie avantaj cunoasterea aplicatiei informatice SAP;
- Trasaturi de personalitate: capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, pozitiv, echilibrat, rational, dinamic, capabil de a lua hotarari, spirit de echipa, abilitati de comunicare, orientare spre rezultate.