Sef depozit, Aria Dobrogea - zona Tulcea
Cerinte:
- domiciliul de preferat in localitatea Babadag si/sau imprejurimi
- Studii medii/ superioare;
- Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara sau experiente relevante ca Manager de contract;
- Atentie, memorie, disciplina, constiinciozitate, gandire practica, corectitudine, indemanare;
- Cunoștințe de operare calculator: Ms. Office, Internet;
- Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;
- Permis auto categoria B; activitatea se desfasoara atat la birou cat si pe teren.
Principalele atributii:
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii si beneficiarii;
- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
- Asigura circulatia informatiei;
- Asigura rezolvarea problemelor aparute;
- Verifica gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse;
- Evalueaza impactul activitatii;
- Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
- Propune masuri de imbunatatire a activitatii si eficientizarea cheltuielilor;
- Indeplinirea atributiilor ce-i revin din documentatia sistemului de management integrat- calitate, mediu, securitatea si sanatatea muncii (manualul de management integrat, proceduri generale si proceduri specifice domeniului).
Salariul va fi stabilit in urma interviului.