Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati :
- Coordoneaza activitatea de mentenanta;
- Organizeaza procesul de mentenanta a clădirilor şi asigura funcţionalititatea sistemelor electrice, termice şi sanitare;
- Executa si planifica impreuna cu echipa sa, lucrarile de mentenanta corectiva, preventiva si predictiva;
- Coordoneaza, indruma si supravegheaza activitatea personalului din subordine;
- Urmareste respectarea planului de reparatii;
- Raspunde de efectuarea lucrarilor, cu stricta respectare a normelor SSM si PSI, inclusiv de catre personalul din subordine;
- Administrează planificarea bugetelor anuale si monitorizează cheltuielile in vederea alinierii la bugetele aprobate;
- Reprezintă compania si interesele acesteia in fata autorităților legale, in zona ariei de responsabilitate;
- Întocmirea documentațiilor de avizare a proiectelor de construcții si instalații in colaborare cu firme de consultanta pentru obiective noi, sau extinderi a celor existente;
- Implementarea de noi proiecte de îmbunătățiri pentru echipamente si instalatii
- Gestionarea si verificarea stocurilor de piese de schimb.
Profilul tau
- Studii superioare in domeniul tehnic;
- Experienţa de minim 3 ani pe o funcţie similară;
- Limba Engleza nivel mediu/avansat;
- MS-Office nivel avansat;
- Abilităţi de coordonare a echipei;
- Abilitati de comunicare, planificare si negociere;
- Capacitate de învăţare rapidă şi adaptare la situaţii noi;
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor.
- Cunoasterea limbii italiene constituie un avantaj