Sef Oficiu Juridic

Salar net
nespecificat

Descrierea jobului

Pentru clientul nostru, una dintre companiile importante pe piata romaneasca ce activeaza in domeniul gazelor naturale, desfasurand activitati de furnizare si distribuție a gazelor naturale, cautam Sef Oficiu Juridic.


Scopul principal al postului:

  • Asigurarea desfasurarii activitatii firmei in conformitate cu normele legale si consilierea sub aspect juridic a departamentelor si conducerii acestora.

Atributii principale:
  • Cunoaste si aplica politica societatii in domeniul calitatii, mediului si obiectivele ce decurg din aceasta;
  • Are obligatia sa verifice: programul legislativ cu privire la noile acte normative intrate in vigoare, BPI-ul pentru a identifica clientii societatii ce au ajuns in stare de insolventa/faliment, RECOM 
  • Pentru a se informa in legatura cu clientii si partenerii de afaceri ai societatii, site-urile apartinand ANRE ( www.anre.ro) si concedentului – MEC ( www.minind.ro). 
  • Cunoaste aspectele sistemelor de calitate si mediu corespunzatoare domeniului sau de activitate;
  • Realizeaza inregistrari specifice impuse de ISO 9001 si ISO 14001 in sectorul sau de activitate;
  • Asigura asistenta juridica pentru companie in fata oricaror organe jurisdictionale potrivit competentelor profesionale specifice profesiei; 
  • Asigura suport juridic tuturor departamentelor din cadrul societatii si angajatilor din punctele de lucru;
  • Urmareste aparitia actelor normative si aduce la cunostinta conducerii obligatiile ce revin societatii;
  • Informeaza conducerea cu privire la modificarile legislatie aplicabile obiectului de activitate al societatii; 
  • Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului; 
  • Vizeaza pentru legalitate deciziile emise de conducerea societatii; 
  • Avizeaza toate documentele cu caracter de norme si regulamente care reglementeaza activitatea  Societatii; 
  • Participa la negocierea contractului colectiv de munca;
  • Participarea la elaborarea Regulamentului intern, aducand la cunostinta conducerii societatii dispozitiile legale care trebuie respectate in acest caz; 
  • Participa la comisiile disciplinare;
  • Acordă consultanţă în problemele de natură juridică ale firmei;
  • Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului.
  • Intocmeste si transmite clientilor societatii raspunsuri la sesizarile/reclamatiile primite respectand legislatia in vigoare si termenele stabilite de aceasta;
  • Intocmeste opinii juridice la solicitarea conducerii societatii.
  • Informeaza lunar printr-un raport trimis Directorului General, asupra activitatii prestate in cadrul biroului juridic;
  • Centralizeaza si raporteaza saptamanal, situatia creantelor predate  la departamentul juridic ce trebuie recuperate de catre societate, stadiul lor si faza juridica in care se afla.

Cerinte:
  • Excelenta cunoastere a legislatiei specifice domeniului de activitate al societatii;
  • Capacitati de cooperare, mod de lucru sistematic, capacitate de organizare, credibilitate
  • Competente de operare PC (Windows, Excel,Word, programe specifice firmei)
  • Atitudine pro-activa, loial, consecvent, cu inclinare spre lucrul in echipa
  • Aptitudini de comunicare, aptitudini de calcul, aptitudinea de a lucra cu documente
  • Capacitatea de a depune efort mare in realizarea proiectelor si programelor gestionate pentru a obtine rezultatele asteptate la nivel superior
  • Capacitatea de a se adapta unui program flexibil in functie de necesitatile firmei.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.