SEF SEDIU SECUNDAR (SEF AGENTIE)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare, pentru sediul din Constanta, angajeaza cu norma intreaga o persoana in functia Sef sediu secundar (Sef agentie).

Cerinte:
- studii superioare economice finalizate;
- experienta profesionala in domeniu minim 3 ani - obligatoriu;
- cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word – in special);
- bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii, de negociere, vanzare si recuperare creante;
- persoana serioasa, sociabila, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;
- bune abilitati de analiza si sinteza, atitudine proactiva si capacitate de rezolvare prompta a problemelor;
- atentie la detalii si calitate.

Responsabilitati:
- cunoaste legislatia in vigoare in domeniul creditarii;
- cunoaste produsele, serviciile, normele si procedurile societatii;
- coordoneaza intreaga activitate a sediului secundar;
- supravegheaza indeplinirea atributiilor zilnice a analistilor financiari din subordine;
- verifica intocmirea corespunzatoare a dosarelor de credit de catre analistii financiari, in baza solicitarilor primite de la clientii potentiali, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare, a documentelor normative interne si a competentelor interne de aprobare/avizare;
- monitorizeaza atent derularea contractelor de credit, incasarea ratelor si a dobanzilor la scadentele stabilite;
- contacteaza clientii in vederea transmiterii scadentelor care urmeaza;
- contacteaza clientii restantieri in vederea recuperarii creantelor;
- indeplineste bugetele lunare stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
- promoveaza produsele si serviciile oferite de societate, informeaza si consiliaza clientii;
- supravegheaza preluarea apelurilor telefonice, discuta cu clientii si recontacteaza clientii din portofoliu, respectand procedurile interne;
- inainteaza propunerile de aprobare a produselor de creditare in vederea obtinerii aprobarii;
- gestioneaza contractele de credit in aplicatiile informatice interne specifice analizei dosarelor de creditare si administrarii creditelor;
- intocmeste diverse rapoarte zilnice privind activitatea de creditare a sediului secundar (ex.:situatii diverse privind potentiali clienti, situatii privind incasarile de la clienti etc.);
- identifica si analizeaza principalele riscuri asumate de societate prin relatia de creditare, propune solutii de mitigare a riscurilor identificate.

Beneficii:

Salariu motivant, bonuri de masa.

Mediu de lucru placut.

Posibilitate de avansare in functie.

 

Conditiile de salarizare se vor discuta in cadrul interviului. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi anuntata ulterior.

 Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RAPID CREDIT IFN SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RAPID CREDIT IFN SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RAPID CREDIT IFN SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?