Cerinte:
- Studii superioare in profilul tehnic (conditie obligatorie);
- Cursuri privind Securitatea si Sanatatea in Munca, curs de perfectionare cu o durata de 80 de ore;
- Curs de Cadru tehnic PSI;
- Operare PC, capacitate de analiza si sinteza, acuratete in intocmirea rapoartelor;
- Disponibilitate pentru deplasari in centrele medicale din tara;
- Cel putin 5 ani experienta in coordonarea activitatilor de SSM-SU ;
-Curs postuniversitar de evaluare a riscurilor, cu o durata de cel putin 180 de ore.
- Permis de conducere - categoria B.
DESCRIERE :
- Coordonarea activitatii Serviciului Intern de Prevenire si Protectie, asigurand legatura cu Serviciul Extern de Prevenire si Protectie;
- Elaborarea si verificarea instructiunilor proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de sanatate si securitate in munca, tinand seama de particularitatile societatii, precum si ale posturilor de lucru;
- Consultanta de specialitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca si intocmirea corecta a documentatiei ce vizeaza sanatatea si securitatea in munca;
- Supravegherea medicala si de prim ajutor a angajatilor, impreuna cu cabinetul Extern de medicina muncii;
- Verificarea periodica a documentatiei cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul sanatatii si securitatii in munca, asigurand actualizarea acestora ori de cate ori este cazul ;
- Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent, precum si instruirea salariatilor;
- Identificarea riscurilor si pericolelor cu privire la sanatatea si securitatea in munca si intocmirea fiselor de riscuri pentru fiecare loc de munca ;
- Realizarea planului de masuri pentru reducerea riscurilor profesionale si implementarea lui anuala in companie.