Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Realizează studiul pieţei farmaceutice si al concurentei si atrage noi segmente de piaţa;
- Dezvolta, organizează si monitorizează activitatea de marketing
- Coordonează si răspunde de activitatea departamentului marketing
- Centralizează companiile de marketing prin întocmirea agendei de marketing. Actualizarea agendei se va face de cate ori este cazul
- Participa la discuţiile cu producatorii/furnizorii, centralizează, analizeaza si trimite forma finala a companiilor de marketing spre aprobare. Supervizează si se asigura de îndeplinirea targetului lunar de companii in desfăşurare
- Centralizează si analizeaza rapoartele periodice(zilnice, saptamanale si lunare) specifice departamentului(rapoarte campanii, rapoarte vizite zilnice in farmacii, etc)
- Stabileşte sarcinile din subordine,
- Stabileşte sarcinike salariatiilor sin subordine, priorităţile in executarea sarcinilor si evalueaza periodic activitatea subordonaţilor.
- Participa la programele de elaborare si actualizare a fiselor de post ale salariaţilor din dubordine de cate ori este cazul
Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Experienta intr-un post similar din domeniul farmaceutic -cerinta obligatorie
Capacitate de analiza si sinteza;
Abilitati de comunicare si prezentare;
Excelente cunostinte de operare PC( Excel, Word);
Limbi straine: engleza avansat.
Compensatii si beneficii:
- Salariu atractiv functie de experienta, implicare si rezultate;
- Mediu de lucru placut si dinamic, echipa tanara si entuziasta;
- Tichete de masa, prime