Aceasta va fi misiunea ta
•Coordonarea activitatii serviciului privat de situatii de urgenta si a echipei de servanti pompieri;
•Pregatirea, instruirea, sensibilizarea, motivarea in domeniul situatiilor de urgenta a celor integrati in sistemul de munca;
•Implementarea celor mai bune practici (instructiuni, proceduri, experiente) in domeniul situatiilor de urgenta;
•Urmarirea aplicarii si respectarii regulilor pentru tinerea sub control a factorilor generatori de situatii de urgenta; •Asigurarea intervenţiei pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor şi protecţia persoanelor, a animalelor şi a bunurilor periclitate de incendii sau în alte situaţii de urgenţă;
•Evidenta si raportarea evenimentelor si indicatorilor pe linie de situatii de urgenta;
•Participarea la elaborarea şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor la nivelul fabricii;
•Controlul activitatii de apărare împotriva incendiilor şi analiza respectarii încadrării în criteriile de constituire a serviciilor de urgenţă private;
•Asigurarea functionalitatii retelelor de radiocomunicatii si respectarea traficului radio in conditiile legii;
•Intocmirea bugetului si urmarirea incadrarii in costurile bugetate;
• Asigurarea implementarii complete a cerintelor privind Managementul Contractantilor, aplicarea si respectarea Procedurilor de lucru cu contractantii.
Iată ce dorim să aduci la CRH România
•Studii superioare;
•Atestate: cadru tehnic PSI, radio comunicatii, inspector protectie civila;
•Experienta de minimum 3 ani intr-un post similar in domeniul industrial;
•Managementul documentelor si a contractorilor;
•Experienta in organizarea activitatii si coordonarii echipei;
•Obiectivitate, intransigenta, onestitate;
•Competente in domeniul SSM, PSI, Situatii de Urgenta;
•Abilitati de organizare si planificare;
•Abilitati de operare PC;
•Limba engleza mediu;
•Permis de conducere categ. B.
Pare deja postul perfect? Avem mai multe să-ți oferim
•Educație continuă - investim continuu în tine pentru a ne asigura că ai tot ce ai nevoie pentru a excela la locul de muncă și pentru a-ți îmbunătăți abilitățile;
•Bonus anual de performanță;
•Bonus de vacanță și 26 zile de vacanță;
•Tichete cadou de Paște, Crăciun, 1 &8 martie (femei);
•Asigurare de sănătate si Asigurare de viață;
•Tichete de masă;
•Transport și cazare dacă vii dintr-o altă localitate.