Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PHARM AHEAD isi mareste echipa!
Te rugam sa aplici daca vei considera ca profilul descris mai jos ti se potriveste !
Descriere responsabilitati post - sef tura / shift leader
- Raspunde de organizarea operativa si coordonarea activitatii echipei alocate;
- Este orientat spre gasirea de solutii privind optimizarea fluxului de marfa.
- Eficientizeaza si imbunatateste continuu procesele de depozitare, implementand in acest sens proiecte, definind noi proceduri de lucru si verificand respectarea procedurilor in vigoare;
- Responsabil de receptia calitativa si cantitativa a marfii in conformitate cu procedurile interne;
- Planifica si organizeaza activitatea de pregatire a marfurilor pentru livrare si urmareste incadrarea in Indicatorii de Performanta stabiliti, cat si respectarea intervalelor orare de pregatire marfa;
- Organizeaza si verifica respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru cu privire la miscarea fizica a marfurilor din depozit (receptia, pregatire marfa si livrarea);
- Raspunde de verificarea actelor la receptie conform procedurilor interne;
- Raspunde de descarcarea camioanelor cu marfa in conformitate cu procedurilor interne;
- Raspunde de inregistrarea corecta a datelor in sistemul informatic al companiei, date cu privire la tranzactiile de marfa din depozit – datele de intrare/iesire;
- Raspunde de coordonarea oamenilor aflati in subordine;
- Este direct implicat si acorda suport direct personalului din subordine, in realizarea operatiunilor;
- Raspunde de verificarea corectitudinii comenzilor executate de lucratorii de depozit;
- Raspunde de urmarirea permanenta a stocului fizic si scriptic de marfa;
- Raspunde de inventarul fizic din cadrul depozitului.
- Controleaza corectitudinea si integritatea stocului de marfa;
- Pregatirea corecta a comenzilor de marfa conform informatiilor primite pe scanner, in acord cu procedurile aplicabile, in termenele stabilite;
- Participa activ la crearea unui spirit de echipa, in masura sa creasca eficienta si productivitatea operatiunilor din depozit;
- Coordoneaza si masoara performanta la nivelul fiecarui membru al echipei, in acord cu procedurile si politica firmei.
- Raspunde de respectarea bugetului de cheltuieli al depozitului;
- Adapteaza depozitul, capacitatile de stocare si potentialul de procesare la nevoile comerciale ale companiei;
- Controleaza corectitudinea activitatii gestionarilor, in vederea identificarii erorilor şi/sau fraudelor si propune masuri pentru eliminarea acestora in conformitate cu procedurile companiei si legislatia in vigoare;
- Intocmeste rapoarte cu privire la problemele si activitatile controlate, situaţiile constatate, cauzele si consecintele acestora si masurile de remediere luate.
- Intocmeste rapoarte zilnice de activitate.
- Urmareste si raporteaza performanta depozitului, a proceselor si a personalului din depozit;
- Raspunde de respectarea bugetului de cheltuieli al depozitului;
Cerinte :
- Studii medii;
- Capacitatea de a lucra in echipa, responsabil, atent la detalii
- Cunoştinţe operare PC;
- Cunostinte avansate de operare pe calculator (pachetul Office) şi WMS (experienta de operare intr-un WMS constituie avantaj)
- Experienţă - minim 2 ani în operaţiuni de depozitare marfă;
- Experienţă - minim 2 ani în coordonarea de echipe;
- Disponibilitate pentru lucrul în schimburi;
- Abilitati de coordonare , organizare si planificare;
- Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;
- Experienta in domeniul farma constituie avantaj;
- Afinitate tehnica;
Iti oferim :