Candidatul ideal va fi capabil să identifice în mod corespunzător nevoile atât ale clienților noi, cât și ale actualilor, pentru a-i ajuta pe clienți în succesul lor folosind produsul nostru. Acest lucru se va realiza prin dezvoltarea unui nivel adecvat de comunicare cu clienții și membrii echipei interne pentru a înțelege mai bine și a atenua orice probleme cu care se pot confrunta clienții.
Responsabilitati
- Lucrați interfuncțional în cadrul companiei pentru a comunica cu toate părțile interesate în succesul clienților
- Creați și mențineți relații cu clienții pentru a înțelege mai bine și a îndeplini nevoile acestora
- Faceți vizite la clienții noștri pentru a identifica oportunitățile de creștere în cadrul platformei noastre
- Gestionați toate rapoartele despre starea de sănătate a conturilor clienților
Calificări
- Experienta anterioara in administrarea conturilor de cel putin 5 ani
- Articulat și bine obișnuit cu un rol orientat spre client
- Disponibilitate și capacitatea de a călători