Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Inregistreaza documentele contabile lunare in sistem pe centre de cost si verifica reflectarea corecta in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate;
- Analizeaza si propune masuri/solutii de imbunatatire a activitatii financiare si de executie bugetara; este implicat in dezvoltarea business-ului prin validarea de fluxurile contabile;
- Intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, obiecte de inventar, reconcilieri conturi terti, alte situatii cerute de catre superiorul ierarhic sau management;
- Participa la inventarierea generala anuala a patrimoniului;
- Gestioneaza pregatirea situatiilor financiare statutare si raportarea lunara catre grup si autoritati (ANCOM, Statistici, BNR) atunci cand acest lucru este solicitat de superiorul ierarhic;
- Realizeaza raportarea financiara lunara in conformitate cu politicile de grup, inclusiv controlul si monitorizarea realizarii bugetului de cheltuieli atunci cand acest lucru este solicitat de superiorul ierarhic sau in lipsa acestuia;
- Verifica exactitatea tranzactiilor financiare si identifica eventualele erori si discrepante;
- Acorda asistenta in activitatile de audit prin furnizarea informatiilor necesare si pregatirea documentatiilor solicitate (atat audit local, cat si audit de grup);
- Cunoaste si respecta cadrul legal specific si procedurile interne.
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate in domeniul financiar-contabil;
- Cunostinte operare PC: Microsoft Office (Excel nivel avansat), programe de gestiune financiar-contabila;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil;
- Cunostinte standarde internationale de raportare financiara (IFRS/IAS) reprezinta un avantaj;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil;
- Gandire analitica;
- Atentie foarte mare la detalii;
- Abilitati bune de comunicare;
- Integritate profesionala;
- Spirit de echipa;
- Dorinta de dezvoltare continua;
- Respectarea termenelor limita;
- Foarte buna capacitate de prioritizare si organizare.
Descierea companiei:
SGS este liderul mondial în domeniul inspectiei, verificarii, testarii si certificarii. Suntem recunoscuti ca reper global pentru calitate si integritate. Cu peste 89000 de angajati, coordonam o retea de peste 2600 de birouri si laboratoare in toata lumea.
Serviciile noastre de bază pot fi impartite in patru categorii:
- Inspecţie: gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe
- Testare: reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa
- Certificare: prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client
- Verificare: garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.