Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Departament: Financiar-Contabil
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Obiectivele postului:
Intocmirea si verificarea documentelor financiar contabile;
Gestionarea relatiei economice cu tertii;
Realizarea rapoartelor financiare lunare;
Inchiderea perioadei financiare.
Cunostinte si calificari necesare:
-
Studii economice, Contabilitate;
-
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
-
Engleza (nivel mediu-avansat);
-
Cunostinte de contabilitate si legislatie;
-
Cunoasterea programului contabil SmartBill este avantaj;
-
Cunoasterea programului contabil WinMentor;
Experienta ta de munca:
Responsabilitati:
-
Inregistreaza facturile de la furnizori si extrasele de cont;
-
Reconcilieri are fiselor de cont client/furnizori, banca si altor conturi bilantiere;
-
Monitorizeaza platile catre furnizori, astfel incat sa fie realizate la timp, respectand termenele contractuale;
-
Monitorizeaza incasarile de la clienti;
-
Intocmeste registrul de casa, astfel incat sa existe o evidenta corecta si completa a operatiunilor in numerar;
-
Verifica corectitudinea situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale (balanta, contul de profit si pierdere, bilant);
-
Solicita extrasele bancare si realizeaza dispozitiile de plata si de incasare;
-
Actualizeaza cash flow-ul de numerar si ajusteaza previziunile financiare;
-
Elaboreaza situatii financiare pe baza informatiilor contabile privind evolutia indicatorilor financiari (cifra de afaceri pe companie, pe client, costuri operationale);
-
Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;
-
Se asigura ca documentele financiare si justificative sunt corect intocmite;
-
Realizeaza rapoarte solicitate de catre supervisor, privind comenzile, facturile, devizele;
-
Studiaza permanent legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil, verifica si aplica schimbarile legislative care apar;
-
Se asigura ca modificarile legislative sunt aplicate corect si in timp util.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru este grupul de firme Novus, in cadrul caruia business-urile sunt diverse, din domeniul serviciilor (turism, wellness, logistica, organizare de evenimente, entertainment). Clientii sunt branduri foarte cunoscute din piata si puternice, precum Coca-Cola, Untold si Neversea.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.