Senior Accountant

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Obiectivele postului:

  • Intocmirea si verificarea documentelor financiar contabile;
  • Gestionarea relatiei economice cu tertii;
  • Realizarea rapoartelor financiare lunare;
  • Inchiderea perioadei financiare.
  • Cunostinte si calificari necesare:
    • Studii economice, Contabilitate;
    • MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
    • Engleza (nivel mediu-avansat);
    • Cunostinte de contabilitate si legislatie;
    • Cunoasterea programului contabil SmartBill este avantaj;
    • Cunoasterea programului contabil WinMentor.
    Competente obligatorii:
    • Comunicare;
    • Atentie la detalii;
    • Analiza si sinteza;
    • Organizare si planificare;
    • Rezolvare de probleme.
    Experienta ta de munca:
    • Experienta de 2-5 ani pe un post similar;

    Descrierea jobului

    Responsabilitati:

    • Intocmeste facturile pe baza contractelor;
    • Inregistreaza facturile de la furnizori si extrasele de cont;
    • Reconcilieri are fiselor de cont client/furnizori, banca si altor conturi bilantiere;
    • Monitorizeaza platile catre furnizori, astfel incat sa fie realizate la timp, respectand termenele contractuale;
    • Monitorizeaza incasarile de la clienti;
    • Intocmeste registrul de casa, astfel incat sa existe o evidenta corecta si completa a operatiunilor in numerar;
    • Verifica corectitudinea situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale (balanta, contul de profit si pierdere, bilant);
    • Solicita extrasele bancare si realizeaza dispozitiile de plata si de incasare;
    • Actualizeaza cash flow-ul de numerar si ajusteaza previziunile financiare;
    • Elaboreaza situatii financiare pe baza informatiilor contabile privind evolutia indicatorilor financiari (cifra de afaceri pe companie, pe client, costuri operationale);
    • Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;
    • Se asigura ca documentele financiare si justificative sunt corect intocmite;
    • Realizeaza rapoarte solicitate de catre supervisor, privind comenzile, facturile, devizele;
    • Studiaza permanent legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil, verifica si aplica schimbarile legislative care apar;
    • Se asigura ca modificarile legislative sunt aplicate corect si in timp util.

    Descrierea companiei

    Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

    Clientul nostru este grupul de firme Novus, in cadrul caruia business-urile sunt diverse, din domeniul serviciilor (turism, wellness, logistica, organizare de evenimente, entertainment). Clientii sunt branduri foarte cunoscute din piata si puternice, precum Coca-Cola, Untold si Neversea.

    Astept CV-ul tau si daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

    Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate (https://www.integrahr.ro/acord-consimtamant-gdpr).