Cautam un coleg contabil/economist cu experienta de nivel mediu/senior si mult entuziasm, care sa completeze echipa DSV in cadrul diviziei noastre de Air & Sea.
Ce ne dorim sa ai:
- Studii superioare de profil economic
- Cunostinte de legislatie locala
- Experienta in Reconcilieri
- Experienta de lucru in SAP
- Engleza la nivel mediu-avansat
- Cunostinte avansate de operare a pachetului Microsoft Office si Excel
Responsabilitati:
Gestionarea conturilor de creante client:
- Raspunde de modul in care au fost create datele de baza ale clientilor
- Confirmare extrase cont / sold
- Efectueaza plăţi/compensări către grup
- Verificare conturi de tranzit
- Clarifica diferentele intre evidentele clientilor si evidentele societatii
Gestionarea relatiei cu Banca:
- Tipăreste si indosariaza extrasele de cont, ordinele de plată şi detaliile de plată
- Efectueaza plăţi urgente în Online Banking: vamă, buget, salarii, plăţi către furnizor care pot întrerupe fluxul normal al activităţii conform aprobarii primite de la Directorul Financiar.
- Verifica soldurile conturilor bancare şi a conturilor de tranzit.
Gestionarea conturilor de datorii / furnizori:
- Raspunde de modul in care au fost create datele de baza ale furnizorilor
- Inregistreaza facturile pentru care s-au efectuat plăţi urgente;
Aproba facturile de cheltuieli generate (non transport) în SAP
- Întocmeste extrasele de cont/confirmării soldului la finalul anului
- Participa activ la inventarierea conturilor de Datorii si Furnizori in cadrul Auditului Statutar
- Clarifica diferentele intre evidentele furnizorilor si evidentele societatii.
Gestionarea activelor imobilizate:
- Intocmeste PV predare-primire
- Inventar la finalul anului. Efectueaza Inventarierea bunurilor fizice, valorificarea rezultatului inventarierii in SAP
Gestionarea rapoartelor si cheltuielilor referitoare la deplasari:
- Verifica, înregistreaza si îndosariaza toate deconturile de deplasare şi cheltuieli conform cerinţelor legale locale si folosind aplicatiile stabilite de catre organizatie.
- Intocmeste nota pentru tichete de masă de la furnizor (Sodexo pass)
- Verifica concordanta intre aplicatia folosita pentru Deconturi si SAP
Gestionarea declaratiilor catre autoritati:
- Întocmeste declaratiile pentru autorităţile locale (Directia Finantelor Publice, BNR, Institutul de statistica).
- Actualizeaza / solicita IT FSC să actualizeze modelul rapoartelor obligatorii către autorităţile locale.
Ce oferim:
- Salariu competitiv + beneficii
- Un mediu de lucru tanar si dinamic
- Sanse reale de crestere si dezvoltare profesionala in cadrul organizatiei
Cum sa aplici:
Chiar aici pe BestJobs, cu un simplu click. Ca varianta alternativa, atat CV-urile, precum si orice intrebari legate de pozitia deschisa, pot fi directionate catre Iulia Chiriac, HR Manager, la adresa de e-mail:
.
Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!