Echipa noastră de raportare și strategie fiscală („TRS”) oferă externalizare financiară și contabilă, taxe
Conformitatea, precum și conversia datelor în GAAP locale, servicii de contabilitate fiscală etc.
PwC este practica lider în domeniul impozitelor, asigurărilor și consilierii și oferă o gamă diversă de servicii și, prin urmare, oportunități pentru noii veniți în organizația noastră.
Pentru a dezvolta extinderea echipei noastre TRS, în prezent căutăm un Senior Associate
Raportare și strategie fiscală (TRS).
Echipa noastră de Raportare Fiscală și Strategie crește exponențial și, în calitate de senior, vei juca un rol cheie în această creștere. Lucrând în toate industriile, îți vei dezvolta cariera comunicând obiective creative și strategice atât pe plan intern, cât și extern. Totul este să ne ascultăm și să înțelegem clienții noștri pentru a le oferi o experiență cu adevărat excepțională într-un domeniu în care într-adevăr nu există recomandări de pe raft.
Rolul
Alăturându-vă ca Senior Associate în TRS, vă puteți aștepta să fiți implicat într-o varietate de evenimente interesante,
proiecte provocatoare și diverse.
Aceasta înseamnă că va trebui să vă gândiți pe picioare și să contestați practicile existente pentru a dezvolta răspunsuri la probleme complexe. De asemenea, veți colabora cu colegii din mai multe linii de servicii pentru a construi relații și a identifica oportunități pentru clienții noștri de a beneficia de cunoștințele noastre în alte domenii.
Tu vei:
- Participarea la diverse misiuni (întocmirea dovezilor de conformitate contabilă și fiscală în conformitate cu reglementările contabile și fiscale românești aplicabile, întocmirea rapoartelor specifice de gestiune conform cerințelor grupului de clienți, conversii GAAP, conformitate fiscală etc.);
- Examinați livrabilele adaptate nevoilor clienților (evidențe contabile, declarații fiscale, grup
raportare etc.);
- Asistență echipei în elaborarea propunerilor;
- Stabilirea si mentinerea relatiei cu managementul clientilor;
- Învață continuu, împărtășește cunoștințele cu alți membri ai echipei;
- Construirea de relații cu colegii din mai multe linii de servicii pentru a oferi fără întreruperi
serviciu integrat;
- Gestionarea performanței și identificarea oportunităților de îmbunătățire a produselor și proceselor noastre.
Cunoștințe, abilități și experiență
- Dețineți o diplomă universitară în Economie, Finanțe, Contabilitate;
- Aveți mai mult de 3-4 ani de experiență relevantă în domeniul contabilității și conformității fiscale;
- ACCA - calificat sau in curs de desfasurare;
- Aveți cunoștințe solide de contabilitate, în special în GAAP locale. IFRS este un avantaj;
- Cunoștințe excelente de calculator plus capacitatea de a lucra cu ERP-uri contabile speciale, cum ar fi
Microsoft Navision, SAP.
- Ai abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor, cu accent pe execuție.
- Ai abilități puternice de limba engleză.
- Dornic să se scufunde în subiecte noi și să învețe noi abilități
- Abilități avansate de comunicare scrisă și verbală
- Foarte adaptabil și deschis la schimbare
Noi oferim:
- Opțiuni interesante de dezvoltare a carierei și misiuni provocatoare pentru românii de top și
clienți internaționali;
- Mobilitate internațională și proiecte pe termen scurt în străinătate;
- Un mediu de lucru profesionist și orientat spre echipă;
- Colegi grozavi cu care să lucrezi;
- Tehnologii și metodologie de ultimă oră;
- Oportunități de dezvoltare și formare profesională în România și în străinătate.