Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sodexo este al 19-lea angajator mondial, a fost infiintata de catre Pierre Bellon in 1966 in Marsilia, Franta si este astazi lider mondial in Solutii pentru Calitatea Vietii de zi cu zi.
Sodexo On-Site Services, a fost desemnat in anul 2016 „Cel mai bun angajator/ Best Employer” in cadrul studiului Aon Romania. Sodexo este o companie care ofera solutii pentru calitatea vietii si lucreaza in beneficiul companiilor si angajatilor lor.
Căutăm o persoană motivata, entuziastă și organizată care să se alăture echipei noastre, în calitate de contabil.
DESCRIEREA POSTULUI :
- Înregistreaza sistematic și cronologic datele în contabilitate;
- Efectueaza operatiuni specifice închiderilor contabile lunare;
- Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ;
- Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari;
- Intocmeste si transmite online declaratiile fiscale;
Cerinte:
- Experiență de minim 2 ani in operarea de documente financiar contabile;
- Experienta in pregatirea declaratiilor ce se depun la ANAF;
- Persoana organizata, comunicativa, atenta la detalii;
- Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Cunoștințe de operare PC;
- Limiba engleza nivel mediu;
- Cunostinte operare Excel avansate;
Oferim:
- Pachet salarial motivant;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Asigurare medicala privata;
- Condiții de lucru într-un mediu dinamic și tânăr, în cadrul unei companii multinaționale
Dacă acest rol se potrivește cu așteptările dvs. profesionale, vă invităm să aplicati și vom reveni catre dvs. pentru a discuta mai multe detalii despre procesul de recrutare.