Descriere job
Responsabilitati
APM Terminal România SRL, ca parte a Grupului Maersk, primește în echipă un Senior Accountant cu SAP și următoarele responsabilități
Utilizator cheie pentru implementarea tuturor noilor produse L&S și toate actualizările de sistem pentru produsele existente, utilizator cheie SAP participant activ pentru transferul de date de la sistemul vechi la sistemul nou, pregătirea datelor de bază, verificarea acurateței transferurilor de date, verificarea transferului datelor corecte între operațiuni sisteme și SAP. După implementare se va face urmărirea procesului.
Identificați și aplicați acțiunile corective pe interfața sistemului și efectuați reconciliările necesare.
Minimizează și controlează angajamentele manuale, îmbunătățind acuratețea acestora, diferitele rapoarte și verificări necesare proceselor lunare de închidere;
Contabilitatea generala si controlul balantei de verificare pentru persoana juridica locala, cu cateva puncte de lucru care trebuie consolidate, inclusiv igiena bilantului si respectarea politicilor contabile de grup si locale.
Asigurați procese lunare corecte și eficiente de închidere și raportare prin participarea la activitățile de contabilitate și raportare de sfârșit de lună, în conformitate cu IFRS, folosind SAP, OneStream, MS Excel și alte instrumente specifice procesului. Asigurați-vă că termenele de închidere lunare și de sfârșit de an sunt respectate.
Efectuați reconcilierea contului GL și reconcilierea părților terțe și reexaminați Registrul general în mod regulat, pentru a vă asigura că codurile de cost sunt utilizate în mod corespunzător și creează noi conturi registru sau coduri de tranzacție noi, după cum este necesar. Colaboreaza cu auditorii interni si externi ai companiei;
Controlul contului de plătit: verificați procesul de creare a furnizorului, asigurați-vă că toată documentația este în vigoare și verificați dacă costurile sunt corect postate, sub GL, centre de cost și valori corecte.
Situații financiare: furnizarea de informații pentru întocmirea Contului de profit și pierdere și a Bilanțului, atât pentru raportarea statutară, cât și pentru raportarea de grup.
Participant activ la noile proiecte viitoare: dosar prețuri de transfer, proceduri de confidențialitate a datelor.
Cerințe
Experienta cu SAP (ATR, OTC, PTP) este obligatorie. Participarea la implementarea SAP va fi considerată un plus.
O pregătire financiară ca diplomă de licență în finanțe, fiscalitate, contabilitate.
Minim 4 ani de experienta in finante. Microsoft Excel avansat este o necesitate. Experiența în domeniul managementului lanțului de aprovizionare și/sau al produselor de logistică și servicii va fi considerată un plus.
O bază solidă în principiile contabile statutare și, de asemenea, IFRS și cunoașterea mediului fiscal românesc pentru principalele impozite directe și indirecte vor constitui un avantaj.
Fluent engleză.
Alte note
Pentru mai multe oportunități de angajare, vizitați https://ro.grafton-recruitment.com/ro/job-search