Senior Accounting Specialist with French

Descrierea postului

Parteneriat financiar de afaceri
  • Asigurați integritatea financiară a situațiilor financiare, îndeplinind toate sarcinile prevăzute în documentul principal GFS SLA:
    • Face parte dintr-o echipă responsabilă pentru încheierea de sfârșit de lună la un calendar strict pentru financiar în HFM (sistem de raportare). Domeniul de raportare include P&L, bilanţ, valori ale capitalului de lucru comercial, personal şi alte cerinţe statistice.
    • Efectuați o analiză lunară, trimestrială și anuală a variațiilor situațiilor financiare.
    • Furnizați rapoarte financiare pentru managementul finanțelor (de exemplu, analiza contului, analiza bilanțului și a situației veniturilor, reconcilieri, analize ad-hoc etc.).
Bilanț
      • Efectuați activități periodice de închidere financiară, inclusiv pregătirea înregistrărilor în jurnal și reconcilierea conturilor, inclusiv numerar, cheltuieli plătite în avans, active fixe și cheltuieli acumulate, printre altele.
      • Proprietatea asupra bilanțului controlează reconcilieri, inclusiv investigarea elementelor de reconciliere, pentru a compensa în timp util.
      • Evaluări periodice financiare și de bilanț în colaborare cu managerul de contabilitate și echipa de management al site-ului.
    P&L
    • Efectuează și analizează rapoarte de afaceri pentru rezervări, vânzări și backlog.
      • Întocmirea rapoartelor flash zilnice și ale perioadei.
      • Reconcilieri lunare
      • Raportarea grupului de produse, a KOB și a destinației finale.
    • Efectuați raportarea lunară a centrului de cost, inclusiv analiza variațiilor (SG&A și CGS).
  • Asigurați-vă că livrabilele de înaltă calitate sunt furnizate tuturor părților interesate relevante în intervalele de timp convenite.
    • Furnizați rapoarte de management în timp util, cuprinzătoare și de calitate, inclusiv indicatori.
    • Menține conformitatea cu principiile contabile general acceptate (GAAP) și CP&P interne.
    • Cercetează și investighează problemele contabile după cum este necesar.
    • Recomandă și implementează soluții.
  • Interacțiune cu auditorii corporativi/interni și externi pentru toate angajamentele locale și europene.

  • Managementul cunoștințelor și instruire
    • Contribuie la managementul cunoștințelor în cadrul GFS și stabilește standarde și calitate în eforturile generale de documentare.
    • Stabilește o cultură a învățării și continuă dezvoltarea și colaborează cu echipele operaționale.
    • Contribuie la definirea materialelor de instruire, la elaborarea de traininguri e-learning, la stabilirea și menținerea unui program de onboarding.

    Imbunatatire continua
    • Sprijiniți dezvoltarea proceselor optimizate prin automatizare sau alte moduri de câștigare a eficienței.
    • Analizați datele indicatorilor cheie de performanță, identificați tendințele adverse și comunicați-le succint conducerii. Lucrați îndeaproape cu echipele regionale, echipa AP și AR din GFS Cluj și MSSC pentru a identifica și aborda cauzele fundamentale.
    • Lucrează cu echipa de contabilitate Systems, după cum este necesar, pentru a implementa modificări de proiectare a procesului sau actualizări ale sistemului.

    Variat
    • Asistență în proiecte de finanțare, inclusiv integrări, atunci când este necesar.
    • Munca ocazională de weekend/sărbătoare legală este o cerință a rolului.
    • Disponibilitate de a călători (până la 5% din rol).
    • Lucrează cu echipa de contabilitate GFS Systems după cum este necesar pentru a implementa modificări de proiectare a procesului sau actualizări de sistem.

    Calificări și experiență necesare
    • Licență universitară sau echivalentă în Contabilitate, Finanțe sau Administrarea Afacerilor și/sau Calificare Profesională Contabilitate (ACA/ACCA/CIMA etc.).
    • Cunostinte fluente de limba engleza si franceza; verbal, citit și scris.
    • Minim 5 ani experiență de lucru pentru o mare organizație multinațională.
    • Experiența de lucru într-o structură matrice ar fi un avantaj.
    • Abilități puternice de comunicare, interpersonale și de influență în sprijinul schimbării organizaționale
    • De preferat cunoștințe Oracle, SAP sau Syteline împreună cu HFM.
    • Cunoștințe avansate Microsoft Excel, POWER BI și PowerPoint.
    • Jucător de echipă flexibil, cu capacitatea de a lucra în echipe interfuncționale și în diferite grupuri și niveluri organizaționale
    • Abilitatea de a lucra independent într-un mediu de echipă, de a prelua responsabilitatea rezolvării problemelor, de a fi flexibil și responsabil, de a gestiona responsabilitățile conflictuale, de a prioritiza sarcinile și de a respecta în mod constant termenele limită.
    • Nivel ridicat de curiozitate, mentalitate de îmbunătățire continuă.

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Emerson pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Emerson pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Emerson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?