Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului
Parteneriat financiar de afaceri - Asigurați integritatea financiară a situațiilor financiare, îndeplinind toate sarcinile prevăzute în documentul principal GFS SLA:
- Face parte dintr-o echipă responsabilă pentru încheierea de sfârșit de lună la un calendar strict pentru financiar în HFM (sistem de raportare). Domeniul de raportare include P&L, bilanţ, valori ale capitalului de lucru comercial, personal şi alte cerinţe statistice.
- Efectuați o analiză lunară, trimestrială și anuală a variațiilor situațiilor financiare.
- Furnizați rapoarte financiare pentru managementul finanțelor (de exemplu, analiza contului, analiza bilanțului și a situației veniturilor, reconcilieri, analize ad-hoc etc.).
Bilanț - Efectuați activități periodice de închidere financiară, inclusiv pregătirea înregistrărilor în jurnal și reconcilierea conturilor, inclusiv numerar, cheltuieli plătite în avans, active fixe și cheltuieli acumulate, printre altele.
- Proprietatea asupra bilanțului controlează reconcilieri, inclusiv investigarea elementelor de reconciliere, pentru a compensa în timp util.
- Evaluări periodice financiare și de bilanț în colaborare cu managerul de contabilitate și echipa de management al site-ului.
P&L - Efectuează și analizează rapoarte de afaceri pentru rezervări, vânzări și backlog.
- Întocmirea rapoartelor flash zilnice și ale perioadei.
- Reconcilieri lunare
- Raportarea grupului de produse, a KOB și a destinației finale.
- Efectuați raportarea lunară a centrului de cost, inclusiv analiza variațiilor (SG&A și CGS).
Asigurați-vă că livrabilele de înaltă calitate sunt furnizate tuturor părților interesate relevante în intervalele de timp convenite.- Furnizați rapoarte de management în timp util, cuprinzătoare și de calitate, inclusiv indicatori.
- Menține conformitatea cu principiile contabile general acceptate (GAAP) și CP&P interne.
- Cercetează și investighează problemele contabile după cum este necesar.
- Recomandă și implementează soluții.
Parte dintr-o echipă responsabilă cu Business Intelligence și Analytics:- Creați rapoarte și modele financiare predictive pentru a permite luarea eficientă a deciziilor.
- Creați și gestionați tablouri de bord și valori pentru a identifica tendințele, riscurile și oportunitățile cheie.
- Cu o analiză amănunțită a datelor, oferiți măsurători și recomandări perspicace și acționabile lunar, trimestrial și anual.
Lucrează cu echipa Inbound la procesul de integrare pentru a integra site-uri noi în GFS.Interacțiune cu auditorii corporativi/interni și externi pentru toate angajamentele locale și europene.
Managementul cunoștințelor și instruire
- Oferă instruire în cadrul echipei. Supervizați activitatea și dezvoltați colegii GFS atât la nivel local, cât și de la distanță.
- Contribuie la managementul cunoștințelor în cadrul GFS și stabilește standarde și calitate în eforturile generale de documentare.
- Stabilește o cultură a învățării și continuă dezvoltarea și colaborează cu echipele operaționale.
- Contribuie la definirea materialelor de instruire, la elaborarea de traininguri e-learning, la stabilirea și menținerea unui program de onboarding.
Imbunatatire continua
- Sprijiniți dezvoltarea proceselor optimizate prin automatizare sau alte moduri de creștere a eficienței.
- Analizați datele indicatorilor cheie de performanță, identificați tendințele adverse și comunicați-le succint conducerii. Lucrați îndeaproape cu echipele regionale, echipa AP și AR din GFS Cluj și MSSC pentru a identifica și aborda cauzele fundamentale.
- Lucrează cu echipa de contabilitate a sistemelor, după cum este necesar, pentru a implementa modificări de proiectare a procesului sau actualizări ale sistemului.
Variat
- Asistență în proiecte de finanțare, inclusiv integrări, atunci când este necesar.
- Munca ocazională de weekend/sărbătoare legală este o cerință a rolului.
- Disponibilitate de a călători (până la 5% din rol).
- Lucrează cu echipa de contabilitate GFS Systems după cum este necesar pentru a implementa modificări de proiectare a procesului sau actualizări de sistem.
Calificări și experiență necesare
- Licență universitară sau echivalentă în Contabilitate, Finanțe sau Administrarea Afacerilor și/sau Calificare Profesională Contabilitate (ACA/ACCA/CIMA etc.).
- Cunoștințe fluente ale limbii engleze și germane; verbal, citit și scris. Alte limbi europene reprezintă un avantaj.
- Minim 5 ani experiență de lucru pentru o mare organizație multinațională.
- Experiența de lucru într-o structură matrice ar fi un avantaj.
- Abilități puternice de comunicare, interpersonale și de influență în sprijinul schimbării organizaționale
- De preferat cunoștințe Oracle, SAP sau Syteline împreună cu HFM.
- Cunoștințe avansate Microsoft Excel, POWER BI și PowerPoint.
- Jucător de echipă flexibil, cu capacitatea de a lucra în echipe interfuncționale și în diferite grupuri și niveluri organizaționale
- Abilitatea de a lucra independent într-un mediu de echipă, de a prelua responsabilitatea rezolvării problemelor, de a fi flexibil și responsabil, de a gestiona responsabilitățile conflictuale, de a prioritiza sarcinile și de a respecta în mod constant termenele limită.
- Nivel ridicat de curiozitate, mentalitate de îmbunătățire continuă.