SENIOR ACOUNTANT - REAL ESTATE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

PROFILUL CANDIDATULUI

  • Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple si complexe; minte structurata;
  • Capacitatea de a prioritiza; 
  • Receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin); 
  • Abilitati de coordonare, planificare si organizare; 
  • Flexibilitate in gandire;

RESPONSABILITATI

Independent sau sub supervizarea conducatorului departamentului se va ocupa de:

· Imbunatatirea  organizarii  contabilitatii societatii in conformitate cu dispozitiile legale si efectuarea la timp a inregistrarilor si raportarilor fiscal-contabile; 

· Intocmeste/verifica/depune-in functie de necesitate- declaratiile  periodice (lunare/trimestriale/semestriale/anuale) solicitate de autoritatile fiscale centrale sau locale;

· Participa sau reprezinta societatea la controalele desfasurate de institutiile cu atributii in  domeniul financiar contabil, la desfasurarea auditului intern sau extern al societatii;

· Stabileste/urmareste modul de alocare si introducere a documentelor în softul de contabilitate (facturi, bancă, casă, deconturi, etc), pe centre de costuri, categoriile de cheltuieli conform procedurilor interne si  prevederilor legale;

· Asigura controlul financiar intern: verifica existenta setului complet de documente justificative aferente intrarilor (contracte, aprobari), existenta aprobarilor impuse de procedurile interne sau legale, incadrarea achizitiilor in limitele contractelor comerciale din toate punctele de vedere (cantitate, pret, termene de livrare, termene de facturare, conformitatea produselor, etc);  Infiinteaza gestiunile implicate de proiecte, asigura acuratetea inregistrarilor  si  verifica periodic existent si integritatea bunurilor aflate in patrimonial companiei;  Informeaza conducerea departamentului sau a companiei despre disfunctionalitatile descoperite;

·  Calcul salarizare;

·  Pregateste/verifica periodic rapoartele de management/analizele financiare solicitate de conducerea departamentului si  a societatii

·   Asigura documentele solicitate si-daca este cazul- menține relației cu bancile, societatile de leasing, administratia finanicara si locala si alte  terțe parti;

 

CERINTE

  • Absolvent de studii superioare in domeniul economic;
  • Certificare de expert contabil  (CECCAR este un plus);
  • Experienta de munca in contabilitate, preferabil intr-o companie care ofera servicii de contabilitate – minim 2 ani;
  • Abilitati excelente de utilizare a computerului; (Pachetul MS Office)
  • RAS si IFRS constituie avantaj
  • Limba engleza (nivel mediu)
  • Cunostinte de gestiune; 
  • Cunostinte de operare soft-uri contabile: Saga si/sau Wizcount;

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ONIXRESIDENCE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ONIXRESIDENCE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ONIXRESIDENCE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?