Descrierea postului și rezumatul
O carieră în finanțe, în cadrul Serviciilor interne de firmă, vă va oferi oportunitatea de a ajuta PwC în toate aspectele funcției noastre interne de finanțe, inclusiv planificarea și raportarea financiară, analiza datelor și asistarea conducerii cu strategia generală. Vă veți concentra pe înregistrarea și analizarea tranzacțiilor financiare, plata și primirea facturilor, menținerea conturilor contabile ale situațiilor financiare și pregătirea analizei și reconciliărilor facturilor pentru a detecta frauda.
Echipa noastră de contabilitate îi ajută pe liderii interni cu contabilitatea mijloacelor fixe și gestionarea activelor, raportarea financiară, cercetarea și analiza contabilă, raportarea statutară și de reglementare și securitatea datelor. Ca parte a echipei, veți asista cu închiderile lunare, analiza financiară, supravegherea și gestionarea controalelor și conformității, proiecțiilor fiscale și de numerar și securitatea datelor.
Pentru a ieși cu adevărat în evidență și a ne face pregătiți pentru viitor într-o lume în continuă schimbare, fiecare dintre noi, la PwC, trebuie să fie un lider orientat spre un scop și bazat pe valori la fiecare nivel. Pentru a ne ajuta să realizăm acest lucru avem PwC Professional; cadrul nostru global de dezvoltare a leadershipului. Ne oferă un singur set de așteptări de-a lungul liniilor, geografiilor și căilor noastre de carieră și oferă transparență cu privire la abilitățile de care avem nevoie ca indivizi pentru a avea succes și a progresa în cariera noastră, acum și în viitor.
În calitate de Senior Associate, veți lucra ca parte a unei echipe de rezolvatori de probleme, ajutând la rezolvarea problemelor complexe de afaceri, de la strategie până la execuție. Competențele și responsabilitățile profesionale PwC pentru acest nivel de management includ, dar nu se limitează la:
- Folosiți feedback-ul și reflecția pentru a dezvolta conștiința de sine, punctele forte personale și pentru a aborda domeniile de dezvoltare.
- Delegați altora pentru a oferi oportunități extinse, instruindu-i pentru a obține rezultate.
- Demonstrați gândire critică și capacitatea de a pune ordine în problemele nestructurate.
- Utilizați o gamă largă de instrumente și tehnici pentru a extrage informații din tendințele actuale din industrie sau sector.
- Examinați munca dvs. și a altora pentru calitate, acuratețe și relevanță.
- Să știe cum și când să folosească instrumentele disponibile pentru o anumită situație și să explice motivele acestei alegeri.
- Căutați și îmbrățișați oportunități care oferă expunere la diferite situații, medii și perspective.
- Utilizați comunicarea directă, într-un mod structurat, atunci când influențați și vă conectați cu ceilalți.
- Capabil să citească situații și să modifice comportamentul pentru a construi relații de calitate.
- Respectați codul de etică și conduită în afaceri al firmei.