Senior Associate – Foundation Service Management (EMEA)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de manager de servicii de infrastructură în cadrul Foundation Services, candidatul trebuie să aibă o bună înțelegere a metodologiei ITSM. Candidatul trebuie să înțeleagă ciclul de viață al întregului proces ITSM, inclusiv incident, schimbare, problemă și configurație. Abilitățile de comunicare și interpersonale bine dezvoltate sunt esențiale pentru acest rol. Va fi un accent reactiv pe managementul recuperării în timpul problemelor majore și sprijinirea procesului RCA. Managerul de servicii promovează o cultură a îmbunătățirii continue a serviciilor, folosind politicile ca cadru și raportând asupra performanței serviciilor noastre pentru a ghida prioritățile și acțiunile privind serviciile și riscul.

  • Management proactiv de servicii al serviciilor tehnologice furnizate de zona Fundației de Infrastructură și Cloud, inclusiv Centre de date, Platformă (server), Stocare, Cloud privat, Bază de date, Big Data și Middleware.
  • Introduceți cele mai bune practici ITSM pentru a evalua și actualiza practicile existente, cum ar fi crearea de articole de cunoștințe, Runbook-uri și documente de proces.
  • Responsabil pentru recuperarea tehnică, escaladarea și răspunsul de gestionare a problemelor oferite de Foundation Services, asigurând coordonarea încrucișată între echipele tehnologice pentru probleme complexe deținute de Foundation Service. Responsabil pentru deciziile tehnice și comunicările privind recuperarea serviciului în timpul incidentelor live.
  • Reduceți timpul de recuperare la incidente și acționați ca principal punct de contact pentru incidente majore.
  • Identificați tendințele și oportunitățile posibile pentru programele de îmbunătățire a serviciilor (interdomeniu/diviziune), obțineți sprijin și sponsorizare, apoi urmăriți și conduceți aceste programe până la încheiere, oferind actualizări regulate ale serviciilor cu privire la progres.
  • Acționați ca interfață cu diverși proprietari de procese de service (incident, problemă, modificare, configurare, capacitate etc.) oferind feedback cu privire la îmbunătățiri.
  • Gestionați și guvernați riscurile de serviciu și asigurați-vă că acțiunile convenite sunt urmărite și concentrarea este menținută până când riscurile sunt închise în mod corespunzător.
  • Responsabil de supravegherea și guvernarea cerințelor cheie de rezistență pentru aplicațiile din cadrul Foundation Services și abordarea datoriilor tehnice din cadrul Foundation Services pentru a elimina riscul.
  • Evaluați schimbările din cadrul serviciilor Fundației și identificați îmbunătățirile serviciilor în procesul de schimbare E2E.

  • MTTR pentru servicii (Detecție, răspuns și rezoluție).
  • Acoperirea și vizibilitatea controalelor de sănătate a serviciilor.
  • Automatizarea sarcinilor operaționale și de recuperare.
  • Au fost implementate modificări cu succes/nereușite.
  • Sarcini cu probleme și bilete vechi.
  • Conformitatea securității și controlului IT.

  • Experiență de lucru în cadrul unei funcții de management al serviciilor IT.
  • Pasionat de îmbunătățirea serviciilor pentru clienții interni și externi.
  • Capabil să păstreze calmul în situații de înaltă presiune și să echilibreze riscul cu cerințele afacerii.
  • Proactiv, concentrat și rezistent, cu o atitudine pozitivă.
  • Abilități de comunicare și interpersonale bine dezvoltate, cu experiență în managementul părților interesate.
  • Bune abilități de negociere / influență capabile să depășească rezistența și să ajungă la consens și compromis pentru atingerea obiectivului solicitat.
  • Capacități profunde de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor și abordare excelentă centrată pe livrare/orientată pe rezultate.
  • Bune abilități de manipulare a datelor – foarte priceput în suita de produse MS Office.
  • Certificat de Fundație ITIL minim.
  • Experiență cu instrumente ServiceNow sau instrumente ITSM echivalente, deși se oferă instruire.
  • De preferat diplomă de licență sau experiență echivalentă într-o disciplină legată de IT.

Căutăm oameni curioși din punct de vedere intelectual, pasionați de imaginea de ansamblu a modului în care industria tehnologiei evoluează, gata să pună întrebări dificile și să facă față scenariilor complicate. Dacă ești creativ și rezolvă probleme, acesta este locul unde trebuie să fii, deoarece te va sprijini să-ți avansezi rapid în carieră.

Credem că remunerarea oamenilor noștri cu salarii competitive și o serie de beneficii atractive, cum ar fi

Maximizăm potențialul fiecărui angajat prin dezvoltarea personală și printr-o gamă largă de instrumente de învățare atât formale, cât și informale.

25 de zile de concediu pe an

1 zi liberă suplimentară de ziua ta

Alocație anuală de sănătate

Plan de cumpărare de acțiuni

Asigurare medicala de sanatate

Abonament medical (servicii medicale preventive)

Acoperire dentara

Asigurare de viata

Pensiune Privată Pilonul 3

Tichete de masă

Beneficii flexibile

Bookster

Evenimente de voluntariat

Team Buildings

La LSEG, credem că crearea unei organizații diversificate și incluzive este fundamentală pentru modul în care ne îndeplinim promisiunea de a crea parteneriate esențiale și oportunități deschise. Cultura noastră deschisă este esențială pentru modul în care ne îndeplinim scopul – să stimulăm stabilitatea financiară, să dăm putere economiilor și să le permitem clienților să creeze o creștere durabilă – în tot ceea ce facem.

Lucrul cu noi înseamnă că vei face parte dintr-o organizație dinamică de 25.000 de oameni din 70 de țări. Cu toate acestea, vă vom aprecia individualitatea și vă vom permite să vă aduceți adevăratul sine la muncă, astfel încât să puteți contribui la îmbogățirea forței noastre de muncă diverse. Veți face parte dintr-o cultură de colaborare și creație în care încurajăm idei noi și ne angajăm față de sustenabilitate în afacerile noastre globale. Veți experimenta rolul critic pe care îl avem în a ajuta la reproiectarea ecosistemului financiar pentru a sprijini și a stimula creșterea economică durabilă. Împreună, ne propunem să realizăm această creștere prin accelerarea tranziției echitabile la zero net, permițând creșterea economiei verzi și creând oportunități economice incluzive.

LSEG oferă o serie de beneficii și asistență personalizate, inclusiv asistență medicală, planificare pentru pensionare, zile de voluntariat plătite și inițiative de bunăstare.

Suntem mândri că suntem un angajator cu șanse egale. Aceasta înseamnă că nu facem discriminări pe baza rasei, religiei, culorii, originii naționale, sexului, orientării sexuale, identității de gen, expresiei de gen, vârstă, starea civilă, statutul de veteran, sarcină sau dizabilitate sau orice altă bază protejată de către nimeni. lege aplicabilă. În conformitate cu legislația în vigoare, ne putem adapta în mod rezonabil la practicile și convingerile religioase ale solicitanților și angajaților, precum și oricăror nevoi de sănătate mintală sau de handicap fizic.

Vă rugăm să acordați câteva momente pentru a citi cu atenție această notificare de confidențialitate, deoarece descrie ce informații personale le putem deține despre dvs. London Stock Exchange Group (LSEG) (noi), pentru ce este folosită și cum sunt obținute,

Dacă vă depuneți în calitate de partener al agenției de recrutare, este esențial și responsabilitatea dvs. să vă asigurați că candidații care aplică la LSEG sunt la curent cu această notificare de confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la LSEG (London Stock Exchange Group) pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la LSEG (London Stock Exchange Group) pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are LSEG (London Stock Exchange Group) locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?