Descrierea Companiei
Grupul Policolor-Orgachim este lider regional în domeniul tehnologiei vopselelor și lacurilor în Europa de Sud-Est. Producem și furnizăm soluții complete pentru piața bunurilor de larg consum, precum și pentru piețele industriale și auto. Din 1965 aducem culoare caselor oamenilor și mediului, folosindu-ne creativitatea și dezvoltăm tehnologii, producție și servicii în conformitate cu cerințele clienților și partenerilor noștri. Policolor - Orgachim Group a fost înființat în august 1998, după ce Policolor a achiziționat 51% din acțiunile din Orgachim JSC - Bulgaria. Orgachim JSC a fost fondată în 1901 și este lider de piață în Bulgaria, unde Grupul produce vopsele, rășini și anhidridă ftalică. Din 1998, strategia de marketing și vânzări a Grupului a pus un accent puternic pe dezvoltarea și sprijinirea mărcilor locale.
About Policolor
Policolor este un nume în industria românească de peste 50 de ani, producând lacuri și vopsele pentru diferite piețe: pentru casă, construcții, auto sau pentru zona industrială. Vopselele, emailurile, lacurile și tot ceea ce facem ne reprezintă: mărcile și produsele noastre reflectă experiența și tradiția pe care le avem în domeniul producției de vopsele. Toate acestea ar fi fost doar un vis fără oamenii care lucrează în cadrul Policolor-Orgachim, fie că vorbim de foști sau actuali colegi, care definesc succesul acestor firme longevive. Ne instruim oamenii, îi motivăm, îi recompensăm și ne asigurăm că au toate instrumentele de care au nevoie pentru a performa.
Responsabilitatile locului de munca
- Scrieți planuri de afaceri/brand pe termen scurt și/sau lung, identificând obiectivele de afaceri, strategiile, inițiativele cheie și măsurătorile performanței, folosind informații colectate din evaluarea situației, informații despre piață etc. pentru a oferi obiective de creștere a mărcii.
- Dezvoltați planuri de marketing care să sprijine inițiativele strategice pentru a furniza planul anual de afaceri.
- Elaborați și comunicați brief-uri scrise pentru utilizare de către agenții (de exemplu, creație, publicitate, ambalare, dezvoltare de produse, media, promoții pentru consumatori, merchandising etc.) și direcționați activitățile lor de lucru pentru a genera concepte pentru executarea eficientă a programelor și obiectivelor de marketing.
- Evaluați oportunitățile pentru consumatori care sunt în prezent neexploatate prin valorificarea cercetării consumatorilor și a performanței pieței pentru a identifica noi zone de creștere a volumului și a profitului (de exemplu, noi subcategorii de produse, noi oportunități de ambalare, noi categorii de mărfuri, noi canale de distribuție etc.).
- Asistență la dezvoltarea strategiilor de portofoliu între mărci/categorii.
- Furnizați o analiză continuă de afaceri pentru a identifica și prioritiza oportunitățile de construire a mărcii prin utilizarea informațiilor bazate pe date (de exemplu, rapoarte interfuncționale interne, analize competitive etc.).
- Dezvoltați recenzii anuale de afaceri ale mărcii, precum și platforme de creștere și roluri ale mărcii.
- Recomandați bugetele mărcii și alocarea investițiilor.
- Construiți o poziționare clar definită pentru noi oferte, noi categorii intrate/mărci.
- Conduceți alinierea la inițiativele mărcii cu funcții cheie, vânzări și echipe tehnice.
- Dezvoltare de proiect în combinație cu funcții.
- Recomandarea și analiza tendințelor și inițiativelor cheie către echipa de management și îmbuteliatori care vor stimula creșterea mărcii.
Calificări și cerințe
- Licență în marketing, comunicare sau afaceri
- Un minim de 5 ani de experiență în managementul mărcii este ideal
- Cunoașterea procedurilor și a mijloacelor de comunicare utilizate pentru a crește volumul și echitatea mărcii.
- Cunoașterea și capacitatea de a aplica concepte de marketing de bază (de exemplu, poziționarea mărcii, arhitectura mărcii, analiza SWOT, evaluarea competitivă, obiectivele și strategiile de marketing, segmentarea consumatorilor) și instrumentele de marketing comercial utilizate în elaborarea planurilor de marketing.
- Abilitatea de a gestiona și de a inspira performanța agenției.
- Transformarea consumatorilor și a nevoilor acestora în centrul principal al afacerii; dezvoltarea, evaluarea și selectarea acțiunilor bazate pe consumator care maximizează profitabilitatea și volumul pe termen lung.
Aptitudini
- Conducere; Dezvoltare de noi produse; Planificare media; Dezvoltare creativă; Segmentarea consumatorilor; Digital Media Strategy; Strategii de marketing; Analiza SWOT; Poziţionarea mărcii; Strategii Social Media; Tehnici analitice; Rezolvarea problemelor; Arhitectura de brand; Managementul canalului