Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Identifica cerintele clientilor companiei, ofera consultanta si propune solutii de imbunatatire ale proceselor cu ajutorul produselor din portofoliul companiei bazandu-se pe „best practices” de analiza si implementare.
Responsabilitati:
- Efectueaza analiza de business si ofera consultanta, in cadrul proiectelor de implementare si a cerintelor de modificare a aplicatiilor deja implementate;
- Elaboreaza si valideaza specificatiile functionale intern si extern, participand la proiectarea solutiilor tehnice alaturi de echipa de implementare;
- Analizeaza solicitarile primite de la echipa de Presales in sensul estimarii de efort pentru proiecte noi, in stadiul de ofertare, in baza informatiilor disponibile;
- Ofera suport echipei Presales in sensul pregatirii de Demo-uri specifice liniilor de business agreate strategic, respectiv propune scenarii de business si „best prectices”, adaptate produselor din portofoliul companiei;
- Participa alaturi de echipa de Presales, Technology Consulting si Products la intalniri de clarificare a cerintelor noi in scopul acordarii de estimari high level si a definirii premiselor de implementare;
- Elaboreaza planul de testare si il valideaza intern si extern si asigura suport in testarea (UAT) a solutiilor dezvoltate si a cerintelor de modificare;
- Asigura training pentru solutiile furnizate catre clientii companiei;
- Ofera consultanta echipelor de dezvoltare a produselor atunci cand ii este solicitat suportul in procesul de dezvoltare de noi functionalitati si/sau adaptarea functionalitatilor existente la cerinte specifice.
Cerinte:
- Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani;
- Studii universitare finalizate in domeniul tehnic sau economic;
- Certificari sau cursuri in domeniu: Business analyst, Project Management, Process analyst, ITIL, AGILE Methodology;
- Limba engleza la nivel avansat, atat scris, cat si vorbit;
- Experienta in derularea proiectelor internationale – Nice to have;
- Cunostinte tehnice despre ECM (Enterprise Content Management), DM(Document Management), instrumente de raportare – Nice to have;
- Cunostinte bune MS Office;
- Capacitate de analiza;
- Business Acumen;
- Orientare catre rezultate.