SCOPUL ROLULUI
- Sprijiniți echipa de management al riscului și controlului tehnologic al COO din prima linie prin gestionarea cererii (în interior și prognoză), urmărirea și raportarea privind starea livrărilor până la închidere pentru portofoliul de risc tehnologic din prima linie.
- Înaintați în mod activ un plan pentru a prioritiza munca, identificați în avans provocările de livrare, astfel încât să existe timp pentru a implementa soluții și a propune căi de urmat.
- Gestionați cu încredere părțile interesate și organizați în mod independent întâlnirile cu părțile interesate, după cum este necesar. Lucrați cu echipa pentru a menține părțile interesate la curent cu progresul livrării pentru a menține abordarea noastră „fără surpriză”.
Responsabilități cheie- Managementul cererii:
- Stimulați guvernanța continuă, îmbunătățirea și integrarea celor mai bune practici pentru utilizarea resurselor tehnologice și urmărirea până la închidere.
- Evaluați capacitatea echipelor de a livra o varietate de proiecte bazate pe risc, luând în considerare dimensiunea și complexitatea proiectelor, costul, urgența, riscul și valoarea părților interesate.
- Gestionați continuu proiecte ad-hoc pentru a asigura livrarea fără probleme și la timp
- Analiza proactivă a capacității echipei
- Menține cartea de lucru actuală și viitoare pentru echipa de control și risc tehnologic
- Raportare:
- Asigurați-vă legătura cu echipa de control și risc tehnologic COO pentru a pregăti agendele pentru întâlnirile privind riscul și controlul tehnologic COO și pentru întâlnirile diviziei de tehnologie și pentru a documenta minutele întâlnirilor SMART
- Ajutați la pregătirea diapozitivelor Comitetului de risc pentru tehnologie, cibernetică și reziliență, documentați procesele-verbale ale întâlnirilor și urmăriți acțiunile până la închidere
- Definiți și raportați progresul și atingerea jaloanelor, actualizând în mod regulat echipa COO Technology Risk & Control și alte părți interesate cu privire la starea.
- Analiză
- Pregătește și generează rapoarte privind problemele și acțiunile legate de auditul intern
- Monitorizați sarcinile de remediere pentru a identifica și escalada acțiunile de audit care riscă să devină întârziate
- Utilizați instrumentul GRC pentru a analiza și a agrega riscurile la nivel tehnologic
- Audit extern:
- Coordonarea internă a solicitărilor de audit extern pentru fiecare divizie de tehnologie și monitorizarea progresului livrării și escaladarea după cum este necesar
- Comunicare
- Influențați și adaptați comunicarea între diviziile de tehnologie și afaceri; precum și a fi conștienți din punct de vedere cultural
- Asigurați cunoașterea inițiativelor, proiectelor și termenelor-cheie centrale pentru echipele de control și risc tehnologic din divizie
Cunoștințe și experiență necesare
- Persoană cu mai multe fațete, cu un istoric solid în gestionarea cererii de resurse, susținerea și urmărirea mai multor inițiative până la închidere într-un mediu cu priorități conflictuale, dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor de afaceri și efectuarea de analize și responsabilități de secretariat
- Experiență vastă în managementul părților interesate și capabil să construiască și să mențină relații de lucru eficiente cu părțile interesate din grup
- Abilitatea de a dezvolta rapid rapoarte de management și tablouri de bord de performanță, de preferință folosind instrumente bazate pe web, cum ar fi Teams, SharePoint și instrumente MI specifice, cum ar fi PowerBI, Tableau sau Business Objects, precum și abilități excelente de MS Excel
- O experiență în sectorul serviciilor financiare, experiență de lucru în gestionarea riscurilor tehnologice sau de sprijinire
ATRIBUȚII PERSONALE
- Abilități organizatorice puternice
- Experiența și capacitatea de a prospera într-o organizație internațională cu ritm rapid ar fi avantajoase
- Abilități puternice de comunicare și colaborare cu capacitatea de a prezenta, discuta și explica problemele în mod coerent și logic atât în scris, cât și verbal
- Mentalitatea de îmbunătățire continuă
- Abordare pragmatică, flexibilă și receptivă
- Capacitate clară de luare a deciziilor, cu posibilitatea de a judeca situațiile complexe și de a evalua când să escaladeze problemele.
- Bun jucător de echipă, automotivat și capabil să lucreze din proprie inițiativă.
- Determinare și concentrare pentru a oferi rezultate de afaceri pentru LSEG
Căutăm oameni curioși din punct de vedere intelectual, pasionați de imaginea de ansamblu a modului în care industria tehnologiei evoluează, gata să pună întrebări dificile și să facă față scenariilor complicate. Dacă ești creativ și rezolvă probleme, acesta este locul unde trebuie să fii, deoarece te va sprijini să-ți avansezi rapid în carieră.
Beneficii
Credem că remunerarea oamenilor noștri cu salarii competitive și o serie de beneficii atractive, cum ar fi
Maximizăm potențialul fiecărui angajat prin dezvoltarea personală și printr-o gamă largă de instrumente de învățare atât formale, cât și informale.
25 de zile de concediu pe an
O zi liberă suplimentară de ziua ta
Alocație anuală de sănătate
Plan de cumpărare de acțiuni
Asigurare medicala de sanatate
Abonament medical (servicii medicale preventive)
Acoperire dentara
Asigurare de viata
Pensiune Privată Pilonul 3
Tichete de masă
Beneficii flexibile
Bookster
Evenimente de voluntariat
Team Buildings
La LSEG, credem că crearea unei organizații diversificate și incluzive este fundamentală pentru modul în care ne îndeplinim promisiunea de a crea parteneriate esențiale și oportunități deschise. Cultura noastră deschisă este esențială pentru modul în care ne îndeplinim scopul – să stimulăm stabilitatea financiară, să dăm putere economiilor și să le permitem clienților să creeze o creștere durabilă – în tot ceea ce facem.
Lucrul cu noi înseamnă că vei face parte dintr-o organizație dinamică de 25.000 de oameni din 70 de țări. Cu toate acestea, vă vom aprecia individualitatea și vă vom permite să vă aduceți adevăratul sine la muncă, astfel încât să puteți contribui la îmbogățirea forței noastre de muncă diverse. Veți face parte dintr-o cultură de colaborare și creație în care încurajăm idei noi și ne angajăm față de sustenabilitate în afacerile noastre globale. Veți experimenta rolul critic pe care îl avem în a ajuta la reproiectarea ecosistemului financiar pentru a sprijini și a stimula creșterea economică durabilă. Împreună, ne propunem să realizăm această creștere prin accelerarea tranziției echitabile la zero net, permițând creșterea economiei verzi și creând oportunități economice incluzive.
LSEG oferă o serie de beneficii și asistență personalizate, inclusiv asistență medicală, planificare pentru pensionare, zile de voluntariat plătite și inițiative de bunăstare.
Suntem mândri că suntem un angajator cu șanse egale. Aceasta înseamnă că nu facem discriminări pe baza rasei, religiei, culorii, originii naționale, sexului, orientării sexuale, identității de gen, expresiei de gen, vârstă, starea civilă, statutul de veteran, sarcină sau dizabilitate sau orice altă bază protejată de către nimeni. lege aplicabilă. În conformitate cu legislația în vigoare, ne putem adapta în mod rezonabil la practicile și convingerile religioase ale solicitanților și angajaților, precum și oricăror nevoi de sănătate mintală sau de handicap fizic.
Vă rugăm să luați un moment pentru a citi cu atenție această notificare de confidențialitate, deoarece descrie ce informații personale le putem deține despre dvs. London Stock Exchange Group (LSEG) (noi), pentru ce este folosită și cum este obținută,
drepturile dumneavoastră și cum ne puteți contacta ca o persoană vizată.
Dacă vă depuneți în calitate de partener al agenției de recrutare, este esențial și responsabilitatea dvs. să vă asigurați că candidații care aplică la LSEG sunt la curent cu această notificare de confidențialitate.