Scopul rolului Scopul
rolului este de a oferi asistență tehnică eficientă procesului și de a rezolva în mod activ problemele clienților direct sau printr-o escaladare în timp util pentru a îndeplini SLA-urile procesului.
Do- Sprijinirea procesului prin gestionarea tranzacțiilor conform standardelor de calitate cerute
- Rezolvarea tuturor solicitărilor de ajutor primite de la clienți prin telefon și/sau e-mail într-o manieră politicoasă
- Documentați toate informațiile pertinente de identificare a utilizatorului final, inclusiv numele, departamentul, informațiile de contact și natura problemei ori problema
- Actualizați disponibilitatea proprie în sistemul RAVE pentru a asigura productivitatea procesului
- Înregistrați, urmăriți și documentați toate interogările primite, pașii de rezolvare a problemelor întreprinși și soluțiile totale de succes și nereușite
- Urmați procesele și procedurile standard pentru a rezolva toate interogările clientului
- Rezolvați interogările clienților conform SLA-urilor definite în contract
- Accesați și mențineți bazele de cunoștințe interne, resursele și întrebările frecvente pentru a ajuta și a oferi clienților o soluție eficientă a problemelor
- Identificați și aflați detaliile adecvate ale produsului pentru a facilita o mai bună interacțiune cu clientul și depanare
- Documentați și analizați jurnalele de apeluri pentru a identifica cele mai multe tendințe care apar pentru a preveni problemele viitoare
- Mențineți și actualizați documentele de auto-ajutorare pentru clienți pentru a accelera timpul de rezolvare
- Identificați semnalele roșii și escaladați problemele grave ale clienților către Teamleader în cazurile de rezolvare prematură
- Asigurați-vă că toate informațiile despre produse și dezvăluirile sunt oferite clienților înainte și după solicitările de apel/e-mail
- Evită contestațiile legale prin respectarea acordurilor de servicii
Oferiți servicii excelente pentru clienți prin diagnosticarea eficientă și depanarea întrebărilor clienților- Oferiți asistență și soluționare pentru produse clienților efectuând un diagnostic al întrebărilor în timp ce ghidați utilizatorii prin soluții pas cu pas
- Ajută clienții să navigheze prin meniurile produselor și să faciliteze o mai bună înțelegere a caracteristicilor produsului
- Rezolvați toate întrebările clienților într-un mod ușor de utilizat, politicos și profesionist
- Păstrați jurnalele și înregistrările tuturor întrebărilor clienților conform procedurilor și liniilor directoare standard
- Procesați și înregistrați cu precizie toate apelurile și e-mailurile primite folosind software-ul de urmărire desemnat
- Oferiți clienților soluții alternative (unde este cazul) cu obiectivul de a păstra afacerile clienților și clienților
- Organizați ideile și comunicați eficient mesajele orale adecvate ascultătorilor și situațiilor
- Urmăriți și efectuați apeluri programate către clienți pentru a înregistra feedback-ul și a asigura conformitatea cu contractul/SLA
Dezvoltați capacitatea de a asigura excelența operațională și de a menține niveluri superioare de servicii pentru clienți ale contului/clientului existent- Efectuați cursuri de formare pentru produse pentru a fi la curent cu caracteristicile, modificările și actualizările produsului
- Înscrieți-vă la cursuri specifice produsului și la orice alte instruiri conform cerințelor/recomandărilor clientului
- Colaborați cu liderii de echipă pentru a face brainstorming și a identifica temele de instruire și problemele de învățare pentru a servi mai bine clientul
- Actualizați cunoștințele profesionale prin participarea la oportunități de autoînvățare și menținerea rețelelor personale
Responsabilitati:
- Sarcini de achiziție de la primirea Cererii de achiziție (PR) până la plasarea și confirmarea unei Comenzi de achiziție (PO);
- Asigurarea rapidității procesării la timp a tranzacțiilor de aprovizionare și achiziții (RFX/Contracte);
- Gestionează tranzacții excepționale;
- SLA și managementul general al livrabilelor;
- Îmbunătățirea și asigurarea calității OP în timp util;
- Maximizarea utilizării atât a contractelor de grup, cât și a celor locale;
- Asistență pentru generarea de economii;
- Optimizarea stocului;
- Combinația de voce și non-voce sprijină sarcinile zilnice
Ce vei aduce?
- Bune cunoștințe de limba engleză, scris și conversațional;
- Bune cunoștințe de franceză, scris și conversațional;
- BPO Experienta de minim 3 ani in operatiuni de achizitii;
- Expunerea la achiziții ar fi benefică (cu mai multe experiențe în industrie);
- Orientare la nivel de expert în procesele de Achiziții & PO Lifecycle;
- Abilități de manipulare a echipei;
- Experiență de lucru pe SAP, sau Oracle, sau ARIBA sau COUPA.
Bine de a avea și abilități antrenabile:
- Expunerea la operațiuni de achiziții;
- Voce neutră, accent și gestionarea apelurilor;
- Cunoștințe în domeniul achizițiilor și abilități din industrie.
Beneficii pentru a lucra cu noi:
- O oportunitate excelentă de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
- Dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional prin activități extracurriculare frumoase cu echipa;
- Dezvoltare profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft);
- Salariu competitiv cu set atractiv de beneficii sociale;
- Acces la o varietate de beneficii disponibile prin pachet flexibil personalizabil, în funcție de nevoile fiecărui angajat.
Interacțiunea cu
părțile interesate Tipul
părților interesate Identificarea părților interesate
Scopul interacțiunii
Liderii interni de echipă
Analiza performanței Angajarea resurselor umane și angajarea și reținerea angajaților Echipa de formare Dezvoltarea capacităților Lider tehnic Instruire, escaladare/rezolvare probleme Afișare Rezolvare a interogărilor clientului extern Enumeră competențele necesare pentru a îndeplini acest rol în mod eficient:
- Competențe funcționale/ Abilități
- Cunoașterea procesului – Cunoașterea procesului, instrumentelor și sistemelor atribuite – Fundație pentru competență
Niveluri de competență
Fundație
Cunoștințe despre cerințele de competență. Demonstrează (în părți) frecvent cu sprijin și îndrumări minime.
Competent
Demonstrează în mod constant întreaga gamă a competenței fără îndrumare. Extinde competența și la situații dificile și necunoscute.
Expert
Aplica competenta in toate situatiile si serveste si ca ghid al dintilor.
Master
Antrenează pe alții și construiește capacitatea organizațională în domeniul de competență. Servește ca o resursă cheie pentru acea competență și este recunoscută în întreaga organizație.
- Competențe comportamentale
- Munca în colaborare
- Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor
- Atenție la detalii
- Excelență în execuție
- Centricitatea clientului (internă).
- Comunicare efectiva
Numărul de
livrări Parametri de performanță
Măsurarea
procesului
Numărul de cazuri rezolvate pe zi, conformitatea cu standardele de proces și calitate, îndeplinirea SLA-urilor la nivel de proces, scorul pulsului, feedback-ul clienților
Autogestionare
Productivitate, eficiență, absenteism, ore de formare, număr de pregătire tehnică finalizată