Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele sarcini si responsabilitati:

  • Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii;
  • Participarea in cadrul unor proiecte complexe, multidisciplinare;
  • Contributie la implementarea unor solutii de automatizare a comenzilor;
  • Urmarirea, raportarea si imbunatatirea KPI’s;
  • Optimizarea nivelului de inventar;
  • Cererea si compararea ofertelor comerciale;
  • Negocierea contractelor de achizitii si servicii;
  • Generarea si plasarea de comenzi.

Profilul Candidatului:

  • Studii superioare finalizate: tehnice, economice sau juridice;
  • Experienta de minimum 4 ani intr-o pozitie similara;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
  • Cunostinte de operare Microsoft Office;
  • Cunostinte aprofundate in ceaa ce priveste procesul de achizitii;
  • Cunostinte aprofundate de material replenishment;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
  • Se adapteaza proactiv la schimbare;
  • Gaseste solutii inovative si gandeste creativ.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are B. Braun Shared Services Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?