Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Senior Buyer - Agrolact Moldova
Misiune:
Achizitionarea de materiale, echipamente si servicii in cele mai bune conditii de calitate si cost.
Atributii principale:
- Intocmeste bugetul anual al departamentului Achizitii, in corelatie cu necesarul de materii prime, materiale, echipamente si servicii stabilit cu celelalte departamente din cadrul companiei;
- Monitorizeaza in permanenta dinamica pietei, intretine baza de date referitoare la furnizori si intocmeste periodic rapoarte referitoare la acestea;
- Genereaza si lanseaza cereri de oferte, si colecteaza ofertele in vederea analizei, clasificarii si selectiei furniorilor cu care se vor incepe negocierile.
- Negociaza, si incheie contracte de achizitii, in limita si in termenii prevazuti in buget, mentine si dezvolta relatia cu furnizorii parteneri.
- Genereaza si plaseaza comenzi si gestioneaza intreg procesul de achizitie, atat din punct de vedere al documentatiei aferente ( referate, cereri de oferta, oferte, comenzi, contracte, facturi, garantii, documentatii tehnice, etc) cat si din punct de vedere al receptionarii efective a bunurilor si serviciilor cumparate;
- Optimizeaza in permanenta nivelului de inventar pentru bunuri, materii, materiale;
- Elaboreaza periodic rapoarte referitoare la indicatorii de performanta si cauta in permanenta solutii pentru reducerea costurilor, pastrand in acelasi timp acelasi standard ridicat de calitate
- Participarea in cadrul unor proiecte complexe, multidisciplinare dezvoltate cu participarea mai mulor departamente;
- Desfasoara intreaga activitate respectant principiile eticii in achizitii, prevazute in politica de achiziitii a companiei.
Candidatul ideal:
- Studii superioare: tehnice, economice etc.;
- Experienta de cel putin 2 ani pe o pozitie similara;
- Experienta in domeniul industriei alimentare
- Limba engleza - nivel avansat;
- Cunoasterea pachetului MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Cunoasterea unui sistem ERP (Charisma, Win Mentor, etc);
- Comunica clar si responsabil;
- Atitudine proactive, orientat catre rezultat;
- Finalizeaza proiecte si sarcini cu succes;
- Gaseste solutii inovative si gandeste creativ;
- Interactioneaza constructiv;
- Se adapteaza proactiv la schimbare;
- Cunostinte aprofundate in ceea ce priveste procesul de achizitii;
- Cunostinte aprofundate de “material replenishment”;
- Abilitati de comunicare foarte bune;
- Abilitati de negociere foarte bune;
- Bun cunoscator al proceselor din cadrul unei companii;
Oferim:
- Contract pe perioadă nedeterminată intr-o companie in plina dezvoltare
- Salariu atractiv;
- Tichete de masă;
- Bonusuri corelate cu indicatorii de performanta;
- Mediu de lucru profesionist
- Telefon, laptop;
Dacă sunteti interesat/a, aşteptăm CV-ul dumneavoastra pe adresa de mail : sau depus personal la sediul Cooperativei din sat Sascut, com. Sascut,str Agrolact,, jud. Bacau.
Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare.