Senior Cloud Operations Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului
Echipele Cloud Operations DevOps sunt responsabile și răspunzătoare pentru portofoliul de produse online al Sage. Echipele se asigură că produsele și serviciile noastre sunt disponibile în mod constant pentru ca clienții noștri să le folosească pentru a-și conduce afacerile. Un inginer de operațiuni în cloud participă la eliminarea decalajelor tehnice dintre dezvoltare și operațiuni prin implementarea, administrarea, îmbunătățirea infrastructurii și îmbunătățirea automatizării utilizând tehnologiile cloud. Inginerul de operațiuni în cloud este responsabil să lucreze în echipa sa, asigurându-se că produsele și serviciile lor rămân disponibile, sigure și performante.

Pentru a face acest lucru, Cloud Operations Engineer lucrează îndeaproape cu echipele de livrare a produselor prin implementarea, administrarea, monitorizarea și îmbunătățirea serviciului acestora. Aceasta este o operațiune 24/7 care necesită acoperire la apel din partea fiecărui membru al echipei pentru a rezolva orice incidente de service care pot apărea. Folosind îndrumările experților în domeniul securității, arhitecturii și automatizării, Inginerul de operațiuni în cloud construiește și rulează infrastructura, procesele operaționale, infrastructura ca cod, automatizarea proceselor manuale și îmbunătățește capacitățile operaționale. Aceste responsabilități includ recuperarea în caz de dezastru, disponibilitatea ridicată a sistemului, soluții scalabile la cerere, monitorizarea infrastructurii, capabilități de implementare continuă etc.
- Asumați responsabilitatea personală pentru produsele lor, astfel încât acestea să rămână disponibile, sigure și performante
  • Preluați conducerea în timpul scenariilor de incidente de înaltă presiune, echilibrând rezoluția tehnică și comunicarea cu părțile interesate.
  • Participarea la rotația noastră de gardă 24x7
  • Utilizați tehnologia și cunoștințele pentru a proiecta și implementa soluții și servicii pentru a simplifica experiența clienților, pentru a reduce riscurile, pentru a îmbunătăți gradul de utilizare și pentru a afecta obiectivele Sage
  • Coordonați îndeaproape cu echipele de livrare a produselor pentru a vă asigura că modelele, standardele și calitatea pot fi implementate, îmbunătățind experiența clienților
  • Cercetați și construiți cunoștințe despre servicii noi și disponibile în general, noi modalități de utilizare a tehnologiilor și schimbarea proceselor de afaceri pentru a obține eficiență și a îmbunătăți experiența clienților
  • Creați, mențineți, administrați și îmbunătățiți infrastructura și automatizarea infrastructurii, susținând medii sigure și scalabile pentru a satisface atât nevoile operaționale, de guvernanță, de produs, cât și de clienți.
  • Comunicați cu părțile interesate cheie cu privire la schimbările planificate, incidentele și planurile de îmbunătățire a serviciilor
  • Monitorizați aplicațiile și sistemele, identificând problemele în mod proactiv și atenuându-le pentru a îmbunătăți experiența clienților
  • Activați cicluri continue de implementare și procese de implementare la cerere
  • Efectuați implementări „cod” și „cod/infrastructură”.
  • Mențineți bazele de date de gestionare a configurației pentru serviciile cheie.
  • Operați conform standardelor ISO și documentați toate procesele
  • Respectați standardele și procesele Sage.
  • Lucrați în colaborare peste granițele echipei
  • Responsabilitatea de a lucra cu bugetele, de a identifica posibilele economii de costuri și de a se asigura că acestea sunt prioritizate. Monitorizarea cheltuielilor pe diverse platforme, identificarea creșterilor treptate, asigurându-se că mediile de dezvoltare rămân la niveluri optime de cheltuieli

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sage pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sage pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sage locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?