Căutăm un lider senior de conținut care să se alăture echipei noastre de management al cunoștințelor! Domeniile dvs. principale de lucru vor fi cunoștințele documentate, proiectarea și optimizarea proceselor de rezolvare a suportului și autoajutorarea utilizatorului. Veți deține strategia pentru soluții de asistență orientate spre utilizator, care oferă o experiență fără efort pentru clienți. În plus, vă veți asigura că asistența pentru clienți este pregătită pentru toate schimbările de produs, proces, piață și instrumente. În cele din urmă, veți conduce o echipă de clienți potențiali de conținut de asistență și veți crea un mediu de echipă sigur din punct de vedere psihologic și antrenant.
Acest rol vă oferă o oportunitate unică de a colabora cu echipele noastre de produse, Suportabilitate, Confidențialitate și Leadership pentru asistență clienți.
Aventurile tale zilnice vor include:
- Dezvoltarea unei strategii pe termen lung pentru conținutul de suport (auto-ajutorare și baza de cunoștințe internă) și procesele de suport și alinierea acestora la obiectivele companiei
- Dezvoltarea și gestionarea unei foi de parcurs anuale pentru conținutul de asistență
- Colaborează activ cu echipele de produse și ne asigurăm că modificările viitoare ale produselor, proceselor și instrumentelor sunt transmise echipei de asistență pentru conținut
- Conducerea ciclurilor lunare de planificare prin efectuarea de îngrijire a restanțelor și ajutând echipa să se pregătească pentru sprinturile lunare
- Oferirea de relatări regulate părților interesate despre sănătatea conținutului de asistență
- Coaching și mentorat Sprijiniți echipa de conținut pentru a vă asigura că au abilitățile și cunoștințele necesare pentru a avea succes în rolurile lor
- Crearea unui mediu sigur pentru echipa de suport pentru conținut
- Conducerea prin exemplu și contribuția pozitivă la cultura companiei
Ce căutăm:
- Pasiune pentru tehnologie, comportamentul utilizatorilor și asistență pentru clienți
- Experiență de lucru cu gestionarea cunoștințelor, scrierea tehnică, crearea de conținut de sprijin și optimizarea proceselor
- Experienta in managementul oamenilor
- Abilități meticuloase de documentare și atenție excepțională la detalii
- Excelente abilități de management de proiect și organizare
- O gândire analitică și disponibilitate pentru a lucra cu instrumentele de analiză a datelor
- Abilitatea dovedită de a simplifica și comunica informații și date complexe cu claritate și scop la toate nivelurile părților interesate
- Concentrare puternică asupra clienților cu succes dovedit în rezolvarea problemelor, lucru în echipă, flexibilitate, planificare și luare a deciziilor
- Abilități clare și concise de comunicare scrisă și verbală, împreună cu o excelentă cunoaștere a limbii engleze
- Gânditor proactiv, curios și critic, cu o mentalitate de învățare
- Te descurci într-un mediu cu ritm rapid