Senior Contract Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a rolului

Lucrul împreună cu Managerul Contractelor de Construcții pentru a administra ciclul de viață al Contractului, incluzând, dar fără a se limita la: redactarea, modificarea, execuția, amendamentele și reînnoirea contractelor de construcție, proiectare și cumpărare pentru o afacere de dezvoltare pe scară largă cu sediul în regiunea ECE. Angajatorul este un investitor și dezvoltator autofinanțat, acționând ca antreprenor principal în toate proiectele, cu toate abilitățile principale necesare afacerii integrate într-o echipă de peste 200 de oameni.

În această poziție cheie, candidatul de succes trebuie să fie capabil să adere la procesele interne cu capacitatea de a lucra în medii cu ritm rapid și de a asigura execuția organizată a sarcinilor în condiții de constrângeri de timp. Abilitatea de a gestiona un volum divers de lucru, precum și personal, în medii în schimbare este o necesitate. Candidatul va avea, de asemenea, abilitățile de a menține legătura și de a construi relații cu personalul unității de afaceri, precum și cu furnizorii și contractorii.


Rolul pe care îl vei juca

  • Gestionarea ciclului de viață a Contractului, incluzând, dar fără a se limita la: redactarea, modificarea, executarea, modificările și reînnoirea Contractelor.
  • Menține legătura cu directorii de proiect, directorii de construcții, managerul de costuri și proiectanții, după cum este necesar, pentru a reflecta în mod adecvat nevoile proiectului în formate de acord.
  • Gestionați volumul de muncă prin delegarea eficientă a sarcinilor membrilor echipei.
  • Oferiți îndrumări pentru a eficientiza finalizarea optimizată a sarcinilor.
  • Pregătirea și revizuirea tuturor documentației contractuale, inclusiv acordurile-cadru, declarațiile de lucru, reînnoiri, modificări etc. cu furnizorii corespunzători.
  • Negocierea condițiilor comerciale și revizuirea domeniilor de activitate cu scopul de a evalua și atenua riscurile.
  • Diseminarea documentelor contractuale către părțile corespunzătoare, extern și intern.
  • Menținerea unui sistem centralizat de fișiere, stocare și documentare pentru toate materialele legate de contract.
  • Actualizări ale modelelor de contract și generare de exponate.
  • Legătura cu directorii de proiect, managerii de construcții, managerii de costuri pentru a sesiza în mod corespunzător și în timp util furnizorii/furnizorii de neconformități (timp/cost/calitate etc).
  • Intocmirea planurilor de reclamatii si diminuare a riscurilor.


Cunoștințe, abilități și experiență

  • Absolvent universitar in constructii/drept.
  • 10+ ani de experiență în gestionarea contractelor în industria construcțiilor, de preferință cu un antreprenor principal.
  • Înțelegerea solidă a principiilor de contractare a construcțiilor. Experiența practică anterioară cu suita de contracte FIDIC reprezintă un avantaj puternic.
  • Abilități puternice de gestionare a sarcinilor și a oamenilor.
  • Abilitati organizatorice puternice si atentie la detalii, capacitate de multitasking.
  • Abilitatea de a absorbi și asimila rapid informațiile despre proiect și de a demonstra claritatea gândirii atunci când transmiteți informații către părțile interesate.
  • Experiența pe site este un plus.
  • Familiarizare cu suita de software Microsoft Office.
  • Abilitatea de a scrie și vorbi în engleză.


Prezentarea generală a companiei

Suntem un dezvoltator imobiliar, investitor și operator gestionat de proprietar, integrat pe verticală, care beneficiază de o echipă cu experiență înaltă, de o bază de capital substanțială și de o conductă de dezvoltare.

Accentul este pus pe dezvoltarea proprietăților comerciale în țările recent admise din UE, dar dezvoltări și achiziții în afara clasei de active sau a zonei de interes sunt, de asemenea, întreprinse acolo unde apar oportunități excepționale.

Echipa este formată din profesioniști imobiliari cu înaltă experiență, cu o experiență excepțională, combinând o bază de abilități multidisciplinare integrate de-a lungul întregului lanț de creare a valorii proprietății. Conducerea include fondatorii și foștii directori seniori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, în calitatea lor anterioară, au dezvoltat, redezvoltat și operat peste 30 de active de bază.

Capacitatea de investiții în dezvoltare este de aproximativ 800 de milioane de euro. Este disponibilă o capacitate suplimentară substanțială de investiții de achiziție.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Prime Kapital Development pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Prime Kapital Development pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Prime Kapital Development locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?