Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare (financiar, contabilitate);
- Experienta de minim 5 ani pe partea de control si rapoarte;
- Gandire structurata, logica, bune abilitati de organizare, mod independent de lucru, initiative;
- Cunostinte solide de MS Office ( Excel- nivel avansat), ERP (de preferat Microsoft Dynamics 365);
- Limbi straine (engleza – nivel avansat; limba germana reprezinta un avantaj).
Descrierea jobului
- Pregatirea bugetelor si previziunilor anuale respectiv lunare catre managementul companiei;
- Analizarea si gestionarea rezultatelor lunare;
- Intretinerea si gestionarea independent a contabilitatii operationale (Cost accounting), inclusiv
definirea si asigurarea datelor de performanta pentru contabilitatea costurilor si ratele costurilor;
- Controlul amenzilor / curente si post – calcularea comenzilor clientilor;
- Colaboreaza si acorda suport in procesul de pregatire al bugetului anual;
- Intretinerea modulului de contabilitate si finante din cadrul sistemului Microsoft Dynamics 365;
- Dezvoltarea continua a proiectelor din cadrul departamentului Financiar si Controlling;
- Colaboreaza cu toate departamentele companiei;
- Adjunct al managerului de Finante.