Senior Credit Risk Modeler

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul zilei tale

O carieră în cadrul echipei Risk Assurance , vă va oferi oportunitatea de a fi responsabil cu statistici/econometrie și provocările intelectuale care vin cu acestea. Candidatul de succes va fi responsabil pentru sprijinirea echipei cu dezvoltarea și validarea modelului și alte activități cantitative într-o mare varietate de proiecte de risc și reglementare, în principal pentru bănci și alte instituții financiare.

Responsabilitățile dvs.:

  • Lucrați îndeaproape cu profesioniști în domeniu ca parte a misiunilor de consiliere legate în principal de riscul de credit
  • Efectuați sarcini cantitative (dezvoltarea modelului, validarea, cercetarea), în special în modelarea riscului de credit care implică scorecards, modelare PD/ LGD/ EAD, teste de stres, modele de capital economic etc.
  • Creați documentație model care descrie utilizarea în afaceri, abordarea conceptuală, logica matematică și abordarea de implementare și testare pentru modelul dezvoltat
  • Dezvoltați alte modele cantitative și statistice bazate pe cerințele de afaceri și de reglementare ale clientului
  • Construiți și mențineți relații de lucru puternice la nivel intern și cu personalul clientului.

Abilități și calificare

  • BSc sau MSc în matematică, statistică, informatică, inginerie financiară, econometrie, economie sau altă disciplină cantitativă
  • Experienta de minim 3 ani
  • Experiență cu BASEL, SAS, R, SQL, Excel-VBA, R Studio sau IFRS 9
  • Abilitatea de a înțelege provocările clienților și de a propune soluții cu valoare adăugată.
  • Știința datelor și experiență în programare
  • Abilitatea de a înțelege provocările clienților și de a propune soluții cu valoare adăugată
  • Cunoștințe puternice de limba engleză și română

Ce este pentru tine

  • Dezvoltare profesională, traininguri și oportunități de creștere în carieră
  • Mobilitate internațională și proiecte pe termen scurt în străinătate
  • Un mediu de lucru profesionist și orientat spre echipă
  • Tehnologii și metodologie de ultimă oră
  • Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv

DESPRE ECHIPĂ

PwC România este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de servicii de asigurare, taxă și consultanță, cu o rețea de firme în 158 de țări și cu peste 250.000 de oameni care se angajează să ofere servicii de calitate, consiliere și servicii fiscale.

Valorile noastre

Valorile noastre definesc cine suntem, ce reprezintă și cum ne comportăm.

Ei ne ghidează modul în care lucrăm cu clienții noștri și unii cu alții, informează tipul de muncă pe care îl facem și ne țin la răspundere să facem tot ce putem. Ele ne guvernează acțiunile și ne determină succesul.

Valorile de bază ale PWC - integritatea, a face o diferență, grija, lucrul împreună și reimaginarea posibilului au asigurat operațiuni raționalizate ale companiei pe tot parcursul, coordonarea perfectă la locul de muncă și concentrarea pe obiectivele lor principale.

Scopul și viziunea noastră

Pentru a construi încredere în societate și a rezolva probleme importante . Într-un mediu de afaceri în schimbare rapidă, scopul nostru este să oferim soluții dinamice printr-o fundație bazată pe încredere, ajutând clienții să ia decizii informate și să opereze eficient în cadrul acestora.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PwC Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?