Manager senior CRM - Complet la distanță - **Cale clară către șeful CRM**
O afacere iGaming de pionierat în Casino & Sports caută un Manager CRM cu experiență care să execute întreaga strategie.
- Gestionați călătoriile clienților pentru a determina obiectivele de reținere și creștere (conversie a depozitelor, reducere a pierderii și vânzare în plus).
- Definiți strategia de retenție.
- Faceți cercetări de piață și rămâneți la curent cu ofertele concurenței.
- Construiți și creați cicluri de viață și automatizări ale clienților.
- Configurați, documentați și mențineți procedurile CRM, inclusiv informații cheie, cum ar fi oferte de bun venit, calendar promoțional, schema de bonusuri și multe altele.
- Experiență vastă în iGaming CRM.
- Abilitatea de a fi practic, dar strategic.
- Experiență anterioară în construirea CRM de la zero.
Acest rol progresează activ, așa că vă rugăm să aplicați cât mai curând posibil.